back

terugbetaling voucher

TICKETMASTER BELGIUM Esplanade 1 B33, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. S.

aan: TICKETMASTER BELGIUM

15/10/2021

Beste, we hebben vorig jaar een voucher ontvangen van ticketmaster omdat het conert van Paul Mccartney niet doorging op TW classic. We hebben gezien naar de nieuwe line-up maar helaas is hij er niet bij in 2022. Ik gign dan zien vor een terugbetaling van mijn voucher. plots botste ik tegen volgende zin op hun website (ergens verstopt): "Kan ik een terugbetaling aanvragen? "Ben je om persoonlijke redenen verhinderd om TW Classic op de nieuwe datum in 2022 bij te wonen, dan kon je een verzoek tot terugbetaling indienen tot en met 31 augustus 2021. De deadline is verstreken." Dit is ons nooit direct gecommuniceerd. ik vermoed dat ze zo weinig mogelijke terugbetalings aanvragen wouden ontvangen. Ik vind dit niet kunnen. was ik hier niet toevallig op hun website gekomen had ik dit nooit geweten. en helaas ben ik volgens hen te laat. Waarom is er zelfs een datum tegen wanneer je een terugbetaling moet vragen ? de tickets zijn geldig to 2022!!!! ik vind dit niet kunnen en dit zijn misleidende praktijken. ik hoop alsnog op een terugbetaling. mijn moeder is een grote fan van paul mccartney. we hoopten erop dat hij in 2022 zou komen. helaas is dat neit het geval en blijven we achter met een voucher van €259,40.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 259,40

Berichten (5)

TICKETMASTER BELGIUM

aan: V. S.

15/10/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Hallo, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Klik dan hier en volg de instructies Heb je geen bestelling bij Ticketmaster? Dan kan je hier contact met ons opnemen. We monitoren geen berichten naar dit e-mailadres, dit verzoek werd gesloten. Neem contact met ons op via één van deze opties. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster . trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[3MK8XQ-GO5L]

V. S.

aan: TICKETMASTER BELGIUM

15/10/2021

Dit gaat om de terugbetaling van een voucher. Ik zag op jullie website en test aankoop dat een terugbetaling aanvraag mogelijk was tot 31/08/2021. Dit was zogezegd per mail gecommuniceerd op 09/06/21. Mail zat in de spam en plus je moest doorklikken lager in de mail om op die info terecvt te komen. Dit is zo misleidend en echt vieze praktijken van jullie. Ik zie tal van klachten op testaankoop. Voor de datum 31/08/2021 gaven jullie de uitleg aan de mensen dat het niet mogelijk was om een terugbetaling te ontvangen. Nu is de uitleg dat die datum voorbij is. Ik zie ook op testaankoop dat mensen nog een terugbetaling ontvangen hebben. Ik wens dit ook

TICKETMASTER BELGIUM

aan: V. S.

15/10/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Hallo, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Klik dan hier en volg de instructies Heb je geen bestelling bij Ticketmaster? Dan kan je hier contact met ons opnemen. We monitoren geen berichten naar dit e-mailadres, dit verzoek werd gesloten. Neem contact met ons op via één van deze opties. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster . trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[KZQ922-KYRR]

V. S.

aan: TICKETMASTER BELGIUM

15/10/2021

STOP MET JULLIE AUTOMATISCH BERICHT!!! jullie antwoorden hier ook.MISLEIDENDE PRAKTIJKEN!!!!! Beste, we hebben vorig jaar een voucher ontvangen van ticketmaster omdat het conert van Paul Mccartney niet doorging op TW classic. We hebben gezien naar de nieuwe line-up maar helaas is hij er niet bij in 2022. Ik gign dan zien vor een terugbetaling van mijn voucher. plots botste ik tegen volgende zin op hun website (ergens verstopt): "Kan ik een terugbetaling aanvragen? "Ben je om persoonlijke redenen verhinderd om TW Classic op de nieuwe datum in 2022 bij te wonen, dan kon je een verzoek tot terugbetaling indienen tot en met 31 augustus 2021. De deadline is verstreken." Dit is ons nooit direct gecommuniceerd. ik vermoed dat ze zo weinig mogelijke terugbetalings aanvragen wouden ontvangen. Ik vind dit niet kunnen. was ik hier niet toevallig op hun website gekomen had ik dit nooit geweten. en helaas ben ik volgens hen te laat. Waarom is er zelfs een datum tegen wanneer je een terugbetaling moet vragen ? de tickets zijn geldig to 2022!!!! ik vind dit niet kunnen en dit zijn misleidende praktijken. ik hoop alsnog op een terugbetaling. mijn moeder is een grote fan van paul mccartney. we hoopten erop dat hij in 2022 zou komen. helaas is dat neit het geval en blijven we achter met een voucher van €259,40. Dit gaat om de terugbetaling van een voucher. Ik zag op jullie website en test aankoop dat een terugbetaling aanvraag mogelijk was tot 31/08/2021. Dit was zogezegd per mail gecommuniceerd op 09/06/21. Mail zat in de spam en plus je moest doorklikken lager in de mail om op die info terecvt te komen. Dit is zo misleidend en echt vieze praktijken van jullie. Ik zie tal van klachten op testaankoop. Voor de datum 31/08/2021 gaven jullie de uitleg aan de mensen dat het niet mogelijk was om een terugbetaling te ontvangen. Nu is de uitleg dat die datum voorbij is. Ik zie ook op testaankoop dat mensen nog een terugbetaling ontvangen hebben. Ik wens dit ook

TICKETMASTER BELGIUM

aan: V. S.

15/10/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Hallo, Bedankt om contact op te nemen met Ticketmaster. Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Klik dan hier en volg de instructies Heb je geen bestelling bij Ticketmaster? Dan kan je hier contact met ons opnemen. We monitoren geen berichten naar dit e-mailadres, dit verzoek werd gesloten. Neem contact met ons op via één van deze opties. Met vriendelijke groeten, Ticketmaster . trigger_logic_for_ticketmaster -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[WY7EQ8-56E5]