BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. M.

aan: BASIC FIT

14/10/2021

Beste, na een jaar abonnement afgesloten te hebben met Basic Fit in november 2019 en omwille van Covid er geen gebruik van gemaakt te hebben (niet naar de fitness geweest, ook niet verder ingelogd op de klantenomgeving) wilde ik net even bellen om na te gaan of me nog een stuk van het abonnement restte. Tot mijn grote verbazing constateer ik dat er sinds januari 2020 een dubbele maandelijkse betaling is gebeurd en beweren zij via de chat dat ik zogezegd over 2 abonnementen zou beschikt hebben tijdens die periode. Ik had dit uiteraard sneller moeten gezien hebben, maar ik ben er echter wel 200% zeker van dat ik hier nooit toestemming over heb gegeven. Hier is ook nooit een bevestigingsmail van verschenen bijv. Dit zijn schandalige praktijken!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 224,92

Berichten (2)

BASIC FIT

aan: J. M.

14/10/2021

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 08153642 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

BASIC FIT

aan: J. M.

15/10/2021

Hi jelle, Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ik zie dat er voor het dubbele lidmaatschap een totaal van €269,90 aan betalingen heeft plaatsgevonden, je ontvangt dit te veel betaalde bedrag dan retour binnen 15 werkdagen op het bij ons bekende rekeningnummer. Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ. Met sportieve groet, Cordell Customer Support Basic-Fit Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition! ref:_00D24fJbb._5005IKqrcY:ref T2410.1