back

Reparatie in garantieperiode

MAKRO CASH & CARRY BELGIUM Nijverheidsstraat 70, WOMMELGEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. L.

aan: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

14/10/2021

Beste, Op 25/08/2021 heb ik mijn Gardena Robotmaaier (aangekocht op 12/04/2021) binnengebracht voor een herstelling in garantie, omdat het toestel niet meer oplaadde en niet meer werkte. Men zij mij dat dit wel 3 weken kon duren. Ondertussen heeft men mij gecontacteerd met de melding dat er aan het toestel niets scheelt , maar dat wij wel de onderzoekskosten moet betalen. Ik heb bevestigd dat ik deze kosten zou betalen, maar krijg mijn toestel niet terug. Ondertussen is het 14/10, dus 7 weken verder, en bel ik elke week naar Makro, waar men telkens zegt dat het toestel volgende week in de winkel zal arriveren. Ik zou liefst gewoon mijn aankoopbedrag terug ontvangen, zodat ik een ander toestel kan aankopen. Gelukkig kan ik af en toe een grasmachine van de buren gebruiken, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn. Graag dringend een oplossing voor dit probleem ? Mvg

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 599,00
  • Vervanging