back

Pakket ontvangen en terugsturen

EDEL COLLECTIES N.V. Parklaan 22 bus 12, TURNHOUT
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. N.

aan: EDEL COLLECTIES N.V.

14/10/2021

Hallo , ik heb een pakket ontvangen van drie munten van 11/09 collectie . Ik had al pakket ontvangen en nu krijg ik dezelfde munten weer thuis . Ik heb met de website edel collectie via klacht gevraagd hoe het terug te sturen om geen fouten te maken . Ik kreeg van onze meneer de boer binnen de 5 min een mail dat ze willen helpen maar er geen gevolg kon gegeven worden daar klant nummer en adres er niet bij stond . Via reply op mail met gegevens na 10 min geen antwoord . Terug via de site gedaan met dezelfde vraag en klant nummer en adres !!! Na 40 min nog geen antwoord ! Ze reageren wel binnen 3 min dat er geen gevolg kan gegeven worden ! Maar eens ze alles hebben krijg ik niets meer . Ik stuur het pakket gewoon terug op via post en vraag mij een bewijs van terugzenden want betaal dit pakket niet ! Van 71 euro !

Gewenst oplossing

  • Dat ze mij geen pakketjes meer sturen

Berichten (4)

N. N.

aan: EDEL COLLECTIES N.V.

14/10/2021

Heb pakket teruggestuurd naar Einstein weg 5. 3752 LW Bunschoten Nederland

EDEL COLLECTIES N.V.

aan: N. N.

16/10/2021

Dag meneer Neuckens, Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u het zo heeft ervaren, dat spijt mij. Verzamelen moet een plezier zijn, en dat is wat heel veel verzamelaars ook van ons verwachten en op dit moment zo fijn beleven! Echter wil ik uw beschuldiging wel tegenspreken. In de aanbieding waar u zich voor heeft ingeschreven is het volgende duidelijk vermeld en had u dus kunnen/moeten lezen: Deze primeur is uitgegeven onder streng toezicht als onderdeel van een collectie. Als service krijgt u nu ook geheel vrijblijvend de volgende uitgiften. U bent nu verzekerd van levering, korting én de cadeaus. Lees daarvoor de Verstandig Verzamelen Instructies die straks ook bij de levering van uw bestelling is bijgesloten. U bent natuurlijk niets verplicht! Uitschrijven kan nu al heel gemakkelijk door een e-mail te sturen naar: info@edelcollecties.com Bedankt! Wij hebben uw uitschrijving niet ontvangen. Natuurlijk bent u niets verplicht en wil ik er ook absoluut geen halszaak van maken. Daarom besluit ik nu om u de betwiste zending cadeau aan te bieden. Zo bent u ons niets meer verschuldigd en kan het dossier worden gesloten. Dat heb ik nu gedaan en bevestig ik u bij deze. Het is belangrijk goed de aanbiedingen te lezen, dat voorkomt discussie en kosten achteraf. Wij zijn extra transparant en verwachten dan ook dat de besteller dit goed meekrijgt. Voor nu is het afgesloten. Laat u even weten wanneer u de klacht bij Test-Aankoop heeft verwijderd? Dank u! Rest mij u en de uwen heel veel gezondheid toe te wensen! Met vriendelijke groet, Wouter De Boer Edel Collecties vestiging in Nederland: Edel Collecties bv Einsteinweg 5 Postbus 111, 3750 GC Bunschoten e-mail: info@edelcollecties.nl vestiging in Belgie: Edel Collecties NV Parklaan 22, bus 12 Postbus 11206, 2300 Turnhout e-mail: info@edelcollecties.be Reageren doet u het snelst door een e-mail te sturen: Nederland: info@edelcollecties.nl Belgie: info@edelcollecties.be Telefonisch zijn wij bereikbaar van dinsdag tot en met donderdag Van 08.30 uur tot 12.00 uur. Bedankt! Nederland: 033-2982353 Belgie: 014/48.08.59 **************************************************************************** THIS E-MAIL MAY CONTAIN CONFIDENTIAL, AND/OR PRIVILEGED INFORMATION INTENDED FOR USE OF THE ADDRESSEE ONLY.IF YOU ARE NOT THE ADDRESSEE, OR THE PERSON RESPONSIBLE FOR DELIVERING IT TO THE ADDRESSEE, YOU MAY NOT COPY OR DELIVER THIS TO ANYONE ELSE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS E-MAIL BY MISTAKE, PLEASE NOTIFY US IMMEDIATELY. ***************************************************************************

N. N.

aan: EDEL COLLECTIES N.V.

20/10/2021

Hallo, Ik wil deze klacht afsluiten , maar ondertussen is er een mail verzonden geweest van annuleren van alle volgende zendingen ! Ik wil dan ook zeker zijn dat ik geen volgende zendingen meer ontvang,en ik geen brieven ontvang van niet betalen . Heb ook gezien op de track en trace dat ik verzonden heb met verzekering nog niet is ontvangen in Nederland hoofdkantoor ! Vriendelijke groeten nico

EDEL COLLECTIES N.V.

aan: N. N.

21/10/2021

Dag meneer Neuckens, Dit hebben wij 18 oktober al aan u bevestigd: Dag meneer Neuckens, Ik heb uw bericht in goede orde ontvangen. Daar wil ik u voor bedanken. Ik bevestig hierbij de stopzetting van de collecties. Ook worden de adresgegevens verwijderd. U bent ons niets meer verschuldigd. Het kan zijn dat er nog post (enkel reclame) onderweg is, maar dat zal het laatste zijn. Dit poststuk kunt u na de ontvangst wegdoen. Ik wil u hartelijk bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. Rest mij u en de uwen, juist in deze tijd, heel veel gezondheid toe te wensen! Met vriendelijke groet, Wouter De Boer Edel Collecties vestiging in Nederland: Edel Collecties bv Einsteinweg 5 Postbus 111, 3750 GC Bunschoten tel: 033-2982353 e-mail: info@edelcollecties.nl vestiging in Belgie: Edel Collecties NV Parklaan 22, bus 12 Postbus 11206, 2300 Turnhout tel.: 014 /48.08.59 e-mail: info@edelcollecties.be **************************************************************************** THIS E-MAIL MAY CONTAIN CONFIDENTIAL, AND/OR PRIVILEGED INFORMATION INTENDED FOR USE OF THE ADDRESSEE ONLY.IF YOU ARE NOT THE ADDRESSEE, OR THE PERSON RESPONSIBLE FOR DELIVERING IT TO THE ADDRESSEE, YOU MAY NOT COPY OR DELIVER THIS TO ANYONE ELSE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS E-MAIL BY MISTAKE, PLEASE NOTIFY US IMMEDIATELY. *************************************************************************** Wilt u uw klacht nu snel verwijderen? Dank u