back

PROBLEMEN MET KORTING/CREDITNOTA

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: ZALANDO

13/10/2021

Oorzaken: Ik had een Set besteld en kreeg steeds enkel de broek in plaats van broek en trui voor 36 euro. Teruggestuurd en opnieuw besteld wederom enkel de broek ontvangen Na onderzoek zag ik ander artikelnummer bestel deze en krijg enkel de trui weer geen set Gevolgen: Contact gehad met zalando en zij beweren diefstal in het magazijn Ik die 2 facturen had openstaan van 2 sets terwijl ik enkel een broek en trui heb ontvangen. (36+36 euro = 72 euro) Acties: • Rechtsverklaring moeten invullen • Contact gehad met Zalando zelf • Alles op mail gezet • Zalando ging compenseren dat ik voor de samengestelde SET maar de helft moest betalen van 18 euro. Dus 1 set volledig gecrediteerd en 1 set daar de heflt van GEVOLG: Zalando heeft korting gegeven op 1 SETPRIJS waarvan ik 18 euro moest betalen dat heb ik gedaan De andere setprijs heeft men ook een korting gegeven in plaats van volledig te crediteren: openstaand SALDO nog steeds 18 euro. Als je 18+18 optelt is dit 36 euro voor een SET = GEVOLG GEEN KORTING Ik weiger te betalen omdat dit geen compensatie/creditnota is GEVOLG AANMANINGSKOSTEN EN DREIGMAILS. GEWENSTE OPLOSSING: CREDITNOTA AANMANINGSKOSTEN + CREDITNOTA 18 EURO EN OMDAT DIT BLIJFT AANSLEPEN MISSCHIEN EEN EXTRA KORTINGSBON VOOR TOEKOMSTIGE BESTELLINGEN

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding