back

extreem trage service AG

AG Insurance Boulevard Emile Jacqmain 53, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. P.

aan: AG Insurance

11/10/2021

Beste, Ik heb mijn pensioen op 1 september laatstleden genomen en nog altijd heb ik het geld van mijn prof plan pensioen mogen ontvangen. Nochthans heb ik jullie hierover al gecontacteerd sinds de maand juni dit jaar. Telkens wordt er een excuus gevonden. Mails worden niet beantwoord. Het is schandalig dat jullie mijn geld vasthouden. Ik ben trouwens niet de enige is die ontevreden is over AG. Edmond Plas

Gewenst oplossing

  • uitbetaling pensioenplan

Berichten (2)

AG Insurance

aan: M. P.

11/10/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik ontving in goede orde uw schrijven van mevr. Plas. Ik heb hiervoor een nieuw klachtendossier geopend onder referte '˜AG22031/AT'. Mag ik u vriendelijk vragen om deze te vermelden bij onze toekomstige correspondentie, aub? Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken. Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan mevr. Plas. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

aan: M. P.

12/10/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik kan u hierbij melden dat dhr. Plas zonet een antwoord ten gronde mocht ontvangen. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices