Social Deal BV Eugeen Leënlaan, 1/14, Hasselt
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. D.

aan: Social Deal BV

06/10/2021

Beste, Graag zouden wij de voucher willen verzilveren. Beste, Ik heb op 5oktober 2020 een voucher aangekocht voor 2 overnachtingen in Hotel Elderschans in Nederland. Op 19 oktober 2020 gingen de nieuwe corona-maatregelen van kracht. Gesloten landsgrenzen en daarna verplichte quarantaine na een bezoek aan Nederland, maakten dat wij geen gebruik konden maken van de voucher. Bij de aankoop werd vermeld dat de voucher een Covid-garantie inhield.De voucher blijkt nu, op het moment dat we willen boeken, digitaal verdwenen te zijn. Ik had de voucher echter ook afgedrukt. In een telefonisch contact vorige week met Social Deal vertelde een medewerker dat de voucher is vervallen (dus geen coronagarantie?) en dat het geld niet kan worden teruggeven omdat dit reeds is doorgestort naar het hotel. Navraag bij het hotel leert dat zij ons best willen boeken maar dat de code niet werkt en dat zij geen geld hebben ontvangen. Mailverkeer met hotel kan ik bezorgen op eenvoudig verzoek. Ik verwacht dat deze code opnieuw wordt geactiveerd of dat het geld wordt teruggestort . Zie voucher in bijlage mvg Mon

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 259,00
  • Heractiveren van de barcode of terugbetaling

Berichten (3)

Social Deal BV

aan: M. D.

06/10/2021

Goedemiddag, Hartelijk dank voor dit bericht. Deze klant is op 30 september door ons naar tevredenheid geholpen en de klacht zou dus opgelost moeten zijn. Er is een nieuwe vouchers gegeven die gebruikt kan worden tot en met 21 dec 2021 en een vergoeding gegeven. We gaan ervan uit dat het allemaal is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Sarah Klachtenafhandeling Neem gerust contact op: NL: (+31) 088 205 05 05BE: (+32) 011 96 07 39 +31 88 20 50 505 service@socialdeal.nl Magistratenlaan 72 - 5223 MD 's-Hertogenbosch ref:_00D1tGNQL._5005JGggaf:ref --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

M. D.

aan: Social Deal BV

11/10/2021

Beste, Ik vind inderdaad een voucher terug voor 1 overnachting terwijl we voor 2 nachten hadden geboekt! (259€) Een vergoeding vind ik niet terug. Waar kan ik die vinden? mvg Mon 0032 478 30 21 48

Social Deal BV

aan: M. D.

12/10/2021

Goedemorgen, Hartelijk dank voor je bericht. Het saldo is toegevoegd aan het account mon.doupagne@telenet.be. Je kan dit terugvinden in het menu onder het kopje saldo. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Sascha Klachtenafhandeling Neem gerust contact op: NL: (+31) 088 205 05 05BE: (+32) 011 96 07 39 +31 88 20 50 505 service@socialdeal.nl Magistratenlaan 72 - 5223 MD 's-Hertogenbosch ref:_00D1tGNQL._5005JGh63l:ref --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------