back

Problemen met terugbetaling

C&A Webshop Postfach 210 110, Dorsten
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. L.

aan: C&A Webshop

05/10/2021

Ik plaatste op 25 september 2021 een online bestelling. Ik maakte gebruik van een kortingsbon van HelloFresh voor 20%. Toen deze op 4 oktober eindelijk toekwam, ging ik onmiddellijk passen. Er bleek maar 1 broek goed te zitten, de rest mocht dus terug. Op het formulier dat bij de bestelling zat, las ik dat als je het in de winkel retourneert, je onmiddellijk je geld terug krijgt, via Bpost kan dit 10 werkdagen duren. Op naar de winkel dus! (15 min rijden naar de stad Tongeren) Ik vraag aan de verkoopster of ik misschien een broek mocht ruilen aan dezelfde prijs als ik ze betaald had, dat was geen optie. Ze kreeg de barcode niet gescand dus riep haar collega, die eveneens op leeftijd was. Haar lukte het. 'Binnen 10 dagen staat het geld weer op uw rekening' haar collega sprong bij: 'Zeg maar 14 dagen, met die vertraging!' Ik vraag verwonderd of ik mijn geld dan niet nu terug krijg, aangezien dat zo op de bestelbon staat. 'Nee, dat is veranderd' ik: 'mevrouw, dat staat NU op dat papier in de doos?!' 'Dat is veranderd en wij kunnen daar niks aan doen!' Ik keek ogenrollend naar een andere klant en liep naar buiten. Is dit de manier waarop jullie klanten behandelen? Ik vind dit alles behalve. Mijn 20% korting ben ik al lang kwijt aan dit heel rondgeloop! Mij zien jullie niet meer, als dit de service is die door jullie bedrijf geboden wordt. Mvg

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

C&A Webshop

aan: R. L.

05/10/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail. Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden.We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer