back

oplichters en leugenaars

Proximedia Marie Curie Squara, 20, Anderlecht
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. P.

aan: Proximedia

04/10/2021

Ik ben een startende ondernemer en heb met het bedrijf online (proximedia) een overeenkomst voor het bouwen van mijn website. Ik ben ontzettend tevreden en alles was in orde zoals beloofd en ik had er ook alle vertrouwen in naar de toekomst toe in verdere samenwerking met haar. 3,5 maand geleden komt een man genaamd Stefan bij ons op bezoek. Hij geeft aan dat hij vertegenwoordiger van videobiz is en ik vraag hem al snel naar Rosita (mijn contactpersoon), waarop hij antwoord dat ieder zijn specialisatie heeft in het bedrijf. Hij stelt me Google advertising voor maar praat hier snel over want hij prijst voornamelijk videobiz aan. Ik geef aan dat ik het kostelijk vond en hij stelde me voor om het 4 maanden uit te proberen met verder geen verplichtingen. Hij is amper 20 minuten binnen geweest. Geen folder achtergelaten enkel het ondertekend document. Ik had opnieuw vertrouwen door de eerdere goede samenwerking met Rosita. Enkele weken geleden komt Rosita langs en geeft ze aan dat ze graag Google klick aan mij uitlegt. Ik hoor het graag en ik geef al snel aan dat er een man is hier geweest genaamd Stefan die ook even over Google heeft gepraat en mij voor 4 maanden videobiz heeft geactiveerd. Ik vroeg haar waarom zij dat dan niet voor mij had geregeld en ze zei me dat dat de bedoeling was van onze afspraak. Ik vind het ongelooflijk onprofessioneel dat ik door verschillende mensen van de firma word gecontacteerd terwijl ik een vertrouwensband heb opgebouwd met Rosita. Maar zij staat hier los van, maar ik zeg haar “het filmpje is niet eens mooi, dat zou ik zelf ook kunnen maar goed ik ben achter 4 maanden ervan. Waarop Rosita op mij inpikt “hoe bedoel je achter 4 maanden ervan af?” Ik zeg ja die Stefan heeft me beloofd omdat mijn kapitaal nog niet al te groot is, om het video biz gebeuren 4 maanden uit te proberen zonder verdere verplichtingen, mijn partner was ook thuis en kan dit beamen. Maar Rosita kijkt me aan alsof ik iets vertel wat niet klopt, ze zegt me laat dat contract eens zien want normaal is videobiz voor 48 maanden. Ik raak in paniek natuurlijk en kijk het contract na waarop inderdaad staat dat ik er 48 maanden aan vast zou zitten terwijl mij uitdrukkelijk is beloofd dat dit maar voor 4 maanden zou zijn. Ik ben hier absoluut niet mee opgezet als startende ondernemer is dat niet eens haalbaar voor mij. ik ben echt zwaar teleurgesteld dat deze man mij zo belogen heeft en het bedrijf gewoon maar personeel laat doen wat ze willen. Ik heb op 24 augustus 21 officiele klacht ingediend via mail van het bedrijf; ik heb hierop deze respons gekregen: Beste We hebben onderstaande e-mail in goede orde ontvangen en wensen te reageren. Er werd nota genomen van uw tevredenheid omtrent onze medewerker Rosita met wie u een overeenkomst ondertekende voor de opbouw van een website. Tevens noteren wij het tot stand komen van het bijkomend Videobiz contract met onze klantenadviseur Stefan waar de duurtijd van de samenwerking u verkeerd zou zijn geïnformeerd. Bij deze wensen wij u te melden dat wij aan deze medewerker en diens verantwoordelijke de nodige feedback hebben verzocht opdat wij uw dossier optimaal kunnen behandelen en een oplossing zouden kunnen vinden die gunstig is voor beide partijen. Graag melden wij u dan ook dat wij spontaan zullen terug komen op uw dossier wanneer wij deze feedback mogen ontvangen. Intussen blijven onze diensten ter uwer beschikking voor verdere vragen of informatie. Met vriendelijke groeten WWW.ONLINE.BE TIFANNY BARTHELEMY Customer Service Teamleader t. +32 2 349 23 23 Ik eis dat dit contract onmiddellijk word stopgezet, ik heb al 4 maanden 180 euro betaald en heb er LETTERLIJK niets voor in de plaats gekregen maar ik krijg ondanks telefoontjes, een nieuwe klacht en mails geen enkele respons. Ik heb tot op vandaag amper 1 telefoon gehad waarop mij enkele weken geleden beloofd werd dat een vanessa die verantwoordelijk zou zijn voor de beslissing om dit contract stop te zetten mij zou contacteren zodra deze uit vakantie was, dit is bijna een maand geleden en nog steeds heb ik niemand gehoord. Ik vind dat dit onrecht moet worden recht gezet want ik ben echt enorm boos en teleurgesteld. Ik betaal hun zowiezo al 131 euro per maand voor mijn website gedurende 48 maanden. Hopelijk kan uw mij helpen. Groetjes een hopeloze startende ondernemer. An Paredis

Gewenst oplossing

  • verbreking contract Videobiz