back

Foutieve facturen + aanmaningen

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

I. V.

aan: ZALANDO

28/09/2021

We hebben reeds meermaals een betaalherinnering ontvangen van Zalando voor een bestelling dat we op 31/08/2021 correct betaald hebben. We hebben Zalando hier meermaals zowel telefonisch als per e-mail over ingelicht alsook het betaalbewijs bezorgd. Nu hebben we gisteren via een medewerker van Zalando (5de keer dat we er telefonisch contact mee hadden) vernomen dat de fout effectief bij Zalando ligt en dat het betalingskenmerk door hun foutief gekoppeld werd aan andere bestellingen (lees: zelfs aan een ander account). We hebben gevraagd om ons de juiste facturen te bezorgen en dat we uiteraard de door ons nog verschuldigde bedragen van andere bestellingen uiteraard willen betalen als het correct aan de juiste bestelling (alsook aan het juiste account) gekoppeld is. Ter info: we merken dat bestellingen van mijn account door elkaar lopen met bestellingen van het account van mijn partner. Vermoedelijk omdat deze door hetzelfde rekeningnummer betaald worden. Nu kregen we gisteren opnieuw een mail met als titel " Laatste betalingsherinnering voor overdracht aan incassobureau " .. We zijn het heen en weer mailverkeer en telefonisch contact beu aangezien Zalando hier verder toch geen gevolg aan geeft. Facturen worden niet aangepast en we blijven betaalherinneringen ontvangen alsook lopen de boetes voor het zogezegd 'niet tijdig betalen' op. Alvast bedankt om deze klacht te bekijken.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur