back

Zending teruggestuurd en geen terugbetaling

UPS Woluwelaan 156, Diegem
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. S.

aan: UPS

28/09/2021

Ik wou het pakje buiten EU versturen met UPS, omdat het vertrouwelijk en goed geprijsd bleken, maar dat is blijkbaar niet een geval. Ik heb alle formulieren goed ingevuld en zelfs naar de klantenservice gebeld om te verifeeren of ik persoonlijke dingen/cadeau mag versturen en of ik niets extra moet bijvoegen qua papieren. De vrouw van de Klantendienst zei dat alles in orde was en ik niets extra moet bijvoegen aan mijn pakje. Echter kreeg ik na een paar dagen een bericht, dat mijn pakje niet kon verder gaan, omdat er geen invoice zat. Hoe kan ik invoice voor persoonlijke dingen die ik niet zelf gekocht heb opmaken, weet ik ook niet. Als jij iets met de bpost verstuur, heb jij geen invoice nodig, en ik koos voor UPS omdat het sneller en veiliger zou zijn. Daarom werd mijn pakje teruggestuurd en ik had al zoveel problemen om het gewoon terug te krijgen, want UPS maakte fouten in mijn adres en daarnaast leverde ook niet naar huis, maar naar de afhaalpunt, en ik kon dat niet weten voordat ik naar de Klantendienst zelf belde. Ten slot, bieden zij nu geen terugbetaling van de leveringskosten aan mij, ontdanks het feit dat ik in het begin (toen ik leerde dat mijn pakje niet verstuurd kon worden zonder invoice) aan de Klantendienst heb gevraagd of ik de terugbetaling zal krijgen en ze zeiden ja! En een paar dagen later werd ik verteld dat het niet mogelijk is, omdat ik zelf moet weten welke papieren ik bij de zending moet bijvoegen, en zijn Klantendienst kan fouten maken (en dat ik blijkbaar ok!). Ik begrijp niet waarom ik voor de fouten van de UPS Klantendienst moet betalen, ik heb al veel problemen gehad met het feit dat mijn zending niet verstuurd kon worden, waardoor heel veel tijd verloren. Ik vraag om mijn case met het nummer c-0065812530 toch opnieuw te bekijken en terugbetaling te regelen. Bedankt!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 26,31