back

Problemen met kwaliteit bestelling

LEEN BAKKER BELGIE Antwerpsestraat 36, LIER
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. B.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

25/09/2021

Mijn moeder, Zohra Daoumany, heeft op 14/08/2021 een set gordijnen besteld bij Leen Bakker op de Hasseltweg in Genk. Die gordijnen zouden op maat gemaakt worden. De totale kostprijs hiervan bedroeg € 1.108,81. We hadden onze gewenste maten besproken met de verantwoordelijke verkoper op dat moment. Hij vertelde ons uitdrukkelijk dat Leen Bakker gordijnen van ALLE maten kon maken. Met deze informatie in gedachten bestelde ik mijn gordijnen dus. Een aantal weken later mochten we de bestelling afhalen. Toen we deze echter wilde ophangen thuis merkten we op dat de gordijnen niet uit één stuk stof bestaan. Integendeel, ze hebben gewoon lappen stof aan elkaar vastgenaaid met dikke naden die dwars door de gordijnen lopen. Slordig en onprofessioneel werk is nog zacht uitgedrukt. Daarnaast laat de afwerking van de gordijnen ook veel te wensen over. Zo zijn de randen niet volledig dichtgenaaid of hangen er nog draadjes los. Dit kan natuurlijk niet, want dit is niet hoe gordijnen eruit horen te zien. We besloten om de volledige bestelling te controleren op fouten en tot onze verontwaardiging waren al onze gordijnen hetzelfde. Stukken stof die aan elkaar zijn genaaid en zo verpakt. Onlangs zijn we langsgeweest in de winkel op de Hasseltweg in Genk. Zij vertelden ons zeer bondig dat ze hier niets aan kunnen doen. Omdat dit de enige manier om is om gordijnen te maken, zeiden ze. Alle gordijnen van Leen Bakker zien er dus blijkbaar zo uit, als ik de verkoper moet geloven. Het probleem is wel dat ze veel te laat zijn geweest met het mededelen van deze zeer belangrijke informatie. Want als we wisten dat de gordijnen er zo zouden uitzien hadden we ze ook nooit besteld. En had ik zeker geen € 1.108,81 betaald. We kunnen het product niet ruilen en een terugbetaling was al helemaal geen mogelijkheid zeiden. Dus nu zitten we met gordijnen die totaal niet zijn wat beloofd werd. Het kan toch niet dat klanten zomaar op deze manier worden bedot. Ik heb foto's van de gordijnen, alsook van de fouten die erin zitten. En heb alle documenten keurig bijgehouden. Ik wil nu graag dat er een oplossing komt, want ik ben veel geld kwijt en heb ook niet het product gekregen dat mij beloofd werd. Op 17/09/2021 hebben we een klachtenmail gestuurd naar Leen Bakker, maar die hebben ze helaas nog steeds onbeantwoord gelaten. Daarom richten we ons nu naar test-aankoop, in de hoop een oplossing te vinden.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1108,81
  • Schadevergoeding

Berichten (1)

L. B.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

12/10/2021

Het duurt nu al 17 dagen sinds ik een klacht heb ingediend via Test Aankoop, en ongeveer 25 dagen sinds ik rechtstreeks contact heb proberen op te nemen met Leen Bakker. Er is nog steeds geen antwoord gekomen van jullie, is dit de manier om met klanten en klachten om te gaan? Als dit nog langer duurt zullen wij juridische stappen ondernemen, want wij worden hier zomaar aan ons lot overgelaten.