back

Problemen terugbetaling

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. M.

aan: ZALANDO

24/09/2021

Ik meldde al andere halve maand geleden dat zalando mijn een bedrag van zowat 500 moest terug betalen. Dat ging niet omdat er een zaak van mij was voorgelegd omwille van een niet betaald kleedje. Het kleedje retourneerde ik met twee andere kleedjes en die stonden als geretourneerd. Onmogelijk dat ze het niet hadden gekregen. Dus ik meldde dat en zalando verwees me door naar het het incasso. Hoewel ik alle bewijzen (postuittreksels bij retourneren en rechtverklariing naar zalando. Te laat blijkbaar. Ik heb ternauwernood toch moeten betalen om niet verder in de problemen te komen. Vreselijk 123 euro en weken gemail voor een gigantisch lelijk kleed. Enfin, ik vergeet het gebeurde en doenog een paar bestellingen en dan begint de reality soap. Ik stuur hen een volledig overzicht met alle nodige bewijzen Ondertussen heeft alektum zelf ook al geklaagd dat ze de zaak allang afgehandeld is. Ze dateerde uit 2019 en begrepenniet warom zalando mij weer aangeven voor hetzelfde feit. Die hadden het er ook mee gehad. Ik heb die mail naar zalando doorgestuurd. En wees hen erop dat ze geen reden meer hadden om de terugbetaling uit te voeren. Ik kreeg een mail dat de bedragen ten laatste 17 septemder op mijn rekening zou staan. Gisteren vroeg ik waar mujn geld bleef en, nu komt het. Ik kreeg een mail met daarin dat ze me niet konden terugbetalen ondat ik nog vastzat met een zaak in het incassobureau. Niet te geloven toch??? Niemand werkt daarmet niemand samen en ondertussen moet ik nu al meer dan twee maanden om mijn terugbetalingen te krijgen. Volledig onprofessionele communicatie. Laatste mail: ik moet geduld hebben. Hahahs

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 520,00
  • Schadevergoeding
  • Snelle terugbetaling en een compensatie voor de onterecht betaalde jurk en heeeeele lange wachten