back

bestelling die steeds word uitgesteld

LEEN BAKKER BELGIE Antwerpsestraat 36, LIER
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

W. S.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

23/09/2021

beste, ik heb een bestelling gedaan op 10 augustus 2021 van 2 laden kastjes voor een totaal bedrag van € 151,98. op de website stond er toen binnen de 2 weken geleverd. die levering is toen uitgesteld geweest naar 21 september. op 15 september krijg ik een mail van leenbakker dat de bestelling terug uitgesteld word naar 21/10/2021. ik heb die dag zelf nog om 12.12 ugebeld met leenbakker en ze hebben me toen verteld dat het artikel niet in voorraad is dat ik de volgende week nog eens moet informeren of er al voorraad is. de maandag er op 20/09/2021 heb ik opnieuw gebeld om 08.53 u. ik had toen een man aan de telefoon en hij verzekerde mij dat er voorraad aanwezig was en de bestelling kon geleverd worden op vrijdag 24/09/2021. vandaag 23/09/2021 om 14.43 u heb ik terug contact opgenomen met leenbakker en de mevrouw die ik aan de telefoon had vertelde mij dat de levering er niet gaat zijn op 24/09/2021 maar pas ten vroegste op 12/10/2021. sorry maar ik en mijn man kunnen niet blijven verlof nemen op ons werk voor een levering van 2 kastjes die niet komen

Gewenst oplossing

  • een compensatie voor de dagen verlof die we genomen hebben en mss iets van de prijs

Berichten (4)

LEEN BAKKER BELGIE

aan: W. S.

23/09/2021

Beste heer/mevrouw Klachtenbox, Beste klant,   Onze leverancier hebben momenteel veel vertraging met het leveren van goederen. Doordat wordt vaak de bezorgdatum gewijzigd. U ontvangt altijd 1 dag voor de levering een tackandtrace voor de bezorgmoment voor uw bestelling.Als deze niet ontvang is betekend helaas dat de levering zal niet plaatsvinden. Als u niet aanwezig bent op de bezorgdatum, zal de bezorger uw bestelling proberen af te geven aan uw buren of op een ophaalpunt van PostNL. dat betekend dat u niet vrij van uw werk hoeft te nemen, '‹Dus we kunnen helaas niet een vergoeding aanbieden voor de vrijedagen dat u genomen heeft. Maar we zijn wel bereid om uw  een cadeau bon op te sturen per mail. Deze is 5 jaar geldig en kan gebruikt worden online of in een van onze winkel. Dank u wel voor uw begrip en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groetSincères salutations, Jocelyne Medewerker Klantenservice, Service clientèle     Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer P.O. Box 43, 4940 AA Raamsdonksveer The Netherlands Tel:   03 641 85 15 Internet: www.leenbakker.be

LEEN BAKKER BELGIE

aan: W. S.

23/09/2021

Beste. Ik snap best dat leveringen soms kunnen uitgesteld worden. Maar geen 3 keer na elkaar. Er is mij maandag 20 september beloofd dat de levering 24 september zou plaats vinden. Dan verwacht ik ook die levering op 24 september en niet nog eens een uitstel van bijna 3 weken. Kan er echt geen prioriteet gegeven worden aan mijn bestelling. Die is namelijk besteld op 10 augustus. En de cadeaubon van hoeveel bedraagt deze dan? Met vriendelijke groet Snauwaert wendy Kerkakker 27 8340 sijsele 0492/31.33.48 Outlook voor Android downloaden September 23, 2021 4:00:42 PM ert@hotmail.com Subject: Re: Klacht - bestelling die steeds word uitgesteld - (CPTBE01364101-87) Beste heer/mevrouw Klachtenbox, Beste klant, Onze leverancier hebben momenteel veel vertraging met het leveren van goederen. Doordat wordt vaak de bezorgdatum gewijzigd. U ontvangt altijd 1 dag voor de levering een tackandtrace voor de bezorgmoment voor uw bestelling.Als deze niet ontvang is betekend helaas dat de levering zal niet plaatsvinden. Als u niet aanwezig bent op de bezorgdatum, zal de bezorger uw bestelling proberen af te geven aan uw buren of op een ophaalpunt van PostNL. dat betekend dat u niet vrij van uw werk hoeft te nemen, '‹Dus we kunnen helaas niet een vergoeding aanbieden voor de vrijedagen dat u genomen heeft. Maar we zijn wel bereid om uw een cadeau bon op te sturen per mail. Deze is 5 jaar geldig en kan gebruikt worden online of in een van onze winkel. Dank u wel voor uw begrip en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groetSincères salutations, Jocelyne Medewerker Klantenservice, Service clientèle ] Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer P.O. Box 43, 4940 AA Raamsdonksveer The Netherlands Tel: 03 641 85 15 Internet: www.leenbakker.be 417986:1157069

W. S.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

23/09/2021

Beste. Ik snap best dat leveringen soms kunnen uitgesteld worden. Maar geen 3 keer na elkaar. Er is mij maandag 20 september beloofd dat de levering 24 september zou plaats vinden. Dan verwacht ik ook die levering op 24 september en niet nog eens een uitstel van bijna 3 weken. Kan er echt geen prioriteet gegeven worden aan mijn bestelling. Die is namelijk besteld op 10 augustus. En de cadeaubon van hoeveel bedraagt deze dan? Met vriendelijke groet Snauwaert wendy Kerkakker 27 8340 sijsele 0492/31.33.48

LEEN BAKKER BELGIE

aan: W. S.

23/09/2021

Beste , Het is helaas geen kwestie van prioriteit, het is het probleem dat onze leverancier ook moeite heeft om alles op tijd te leveren door een tekort aan grondstof enz. Ik heb u een cadeaubon opgestuurd twv 25 euro. Hopelijk bent u tevreden mee. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groetSincères salutations, Jocelyne Medewerker Klantenservice, Service clientèle     Karperweg 3, 4941 SH Raamsdonksveer P.O. Box 43, 4940 AA Raamsdonksveer The Netherlands Tel:   03 641 85 15 Internet: www.leenbakker.be