back

problemen met terugbetaling

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

s. d.

aan: ZALANDO

22/09/2021

Ik deed een aankoop via Zalando en betaalde vervolgens. Ik kreeg een betalingsaanmaning. Blijkbaar had de betaling het verkeerde betalingsnummer. De contactpersoon bevestigde mij telefonisch en per mail dat de betaling inderdaad goed is doorgekomen en dat hij die op dat moment gekoppeld heeft aan de juiste bestelling. Nadien bleef ik aanmaningen krijgen. Bij alle volgende telefonische contacten (een 5-tal) kreeg ik het antwoord: de betaling werd niet verwerkt, maar teruggestort. Doch is er geen enkel bedrag terug gekomen naar mijn rekening. Opnieuw betalen zou dubbel betalen zijn, want dan is het 2maal van mijn rekening gegaan. In gesprek gaan met zalando lijkt niet te lukken, ik krijg steeds de boodschap "het werd teruggestort".

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur