back

aangetekende zending niet correct geleverd

bpost Muntcentrum, Brussel
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. S.

aan: bpost

21/09/2021

Geachte, Mijn aangetekende zending RR629889669DE werd zonder aan te bellen gewoonweg in de brievenbus gedumpt, alhoewel ik mij NIET heb ingeschreven voor de "Sign for me"-dienst. Dit is reeds de DERDE keer dat dit gebeurt sinds de invoering van deze dienst. Ik heb geprobeerd om on line een klacht hierover in te dienen, maar dit is blijkbaar niet mogelijk want dit probleem staat bizar genoeg niet bij de keuzemogelijkheden. MVG

Gewenst oplossing

  • Correcte levering van aangetekende zendingen en mogelijkheid om in de toekomst on line hiervoor een klacht in te dienen.

Berichten (2)

bpost

aan: R. S.

21/09/2021

1-38172744100 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kan dit via s:www.bpost.be/nl/formulieren/medewerkerostbode of u kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles [THREAD ID:1-HJBE47D]

R. S.

aan: bpost

21/09/2021

Geachte, Als ik uw link ingeef krijg ik als als antwoord dat de pagina niet gevonden kan worden. Ook als ik medewerkerPostbode (ipv medewerkerostbode zoals u in uw link vermeldt), krijg ik hetzelfde antwoord. Gelieve a.u.b. na te kijken en de juiste link te sturen. MVG