COOLBLUE 28 Borsbeeksebrug , Gebouw 5 , Antwerpen
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

W. J.

aan: COOLBLUE

20/09/2021

Beste, Ik bestelde op 31 08 2021 een Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 82HS00KDMB Azerty en BlueBuilt 14 inch laptophoes. Door een verkeerde handeling werd het lever adres foutief ingevoerd: de straat was correct 'Stuivenbergvaart 160" de postcode en stad waren fout '1020 Brussel'. Het adres bestaat niet. U beweert dat Postnl geleverd heeft. Dit kan niet zijn aangezien het adres niet bestaat. Van zodra ik de fout heb opgemerkt heb ik dit gemeld, ook per email. Eén van uw medewerkers heeft begrip gevraagd en heeft mij gemeld dat het probleem binnen de 10dagen opgelost zou zijn, dit termijn is overschreden. Op dit ogenblik blijft u mij zeggen via uw medewerkers dat u niets kan doen zolang het onderzoek loopt. Gezien de aanzienlijke inspanning die u verwacht, het nagaan van adressen die onduidelijk geformuleerd worden 'Nicolas op de 49' en de 'buren' ik ben gaan kijken en aanbellen en de duurtijd zou ik willen weten of u eerdaags levert of terugbetaald. Ik heb schade, 1 september 2021 was geen willekeurige datum en ik heb reeds aanzienlijke inspanningen geleverd. Bij levering: Marianne Stevens Stuivenbergvaart 160 2800 Mechelen Ik heb betaald en niet ontvangen. Vriendelijke groeten, Wolfgang Jacquet

Gewenst oplossing

  • Excuses en levering of terugbetaling.

Berichten (1)

COOLBLUE

aan: W. J.

21/09/2021

Beste meneer Jacquet, Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb je dossier nagekeken en zie dat PostNL geantwoord heeft op het onderzoek dat we startten. Maar dit antwoord brengt ons inderdaad niet veel verder en bijgevolg is het geleverde toestel tot op heden alsnog spoorloos, jammer genoeg. Omdat we je van een oplossing willen voorzien hebben we je vandaag een Pakketkwijt-verklaring toegestuurd. Kan je deze ingevuld en ondertekend terugbezorgen aub? Zodra we deze van je ontvangen zullen we een nieuwe pakje versturen naar het adres dat je aangeeft. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet, Greg van Coolblue Medewerker backoffice Bel: (+32) (0)3 808 27 00 Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be --- original message --- On September 20, 2021, 1:00 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be