Connections Luchthavenlaan 10, Vilvoorde
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. G.

aan: Connections

19/09/2021

Beste, Omwille van Corona is onze reis van vorig jaar naar Afrika gecanceld door de luchtvaartmaatschappij. Wij hebben echter onze tickets gekocht via conections en zij maakte belofte deze terug te betalen binnen 6 maanden. Echter zijn wij hier al 9maanden op aan het wachten en is de service van uit conections niet naar behoren. Zij vragen eigenlijk aan ons hun niet meer te contacteren over deze qwesti. Echter tot zo ver dat mijn partner zelfs geen contact meer durft maken met conections. Echter is het een aanzienlijk bedrag dat we nog terug moeten krijgen van of conections waar wij de vliegtuig tickets hebben gekocht.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1383,04

Berichten (1)

Connections

aan: N. G.

23/09/2021

Beste, Dank u voor onderstaande mail. Mag ik nogmaals verduidelijken dat het mandaat van Connections in dit dossier het mandaat van doorverkoper is. Vanaf het ogenblik dat wij de tickets verkochten ontstaat er een kontrakt tussen luchtvaartmaatschappij en reiziger. Connections is in dit geval wettelijk niet gehouden om de terugbetaling van gelden die wij doorgestort hebben naar de transporteur op eigen verantwoordelijkheid en met eigen fondsen aan de klant terug te betalen, uiteindelijk bestaat er een contract tussen de reiziger en de luchtvaartmaatschappij die haar enige contractspartij is. Wij hebben zoals eerder gesteldde aanvraag tot terugbetaling voordetickets bij de luchtvaartmaatschappij ingediend. Zodra wij deterugbetalingontvangen,zullen wij deze zonder enig verwijl, integraal overmakenophet opgegeven rekeningnummer. Verder wens ik te benadrukken dat ik in het logboek van de shop van Mortsel zie dat er talrijke mails en zelfs een bezoek van de klanten is geweest in de shop maar spijtig genoeg moeten wij telkens herhalen dat we de refund nog steeds niet ontvangen hebben van de luchtvaartmaatschappij. Na kontakt met de shop ontkennen ze ook tenstelligste dat er ooit zou gezegd zijn dat klanten hun niet meer mogen kontakteren ! Wij blijven dit opvolgen en oefenen de nodige druk uit op de carrier. Gelieve te noteren dat huidig schrijven geschiedt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkenning. Met beleefde groet, Tine Verreck Customer Care Manager Luchthavenlaan 10, 1800 Vilvoorde tel 02/550 01 63 _______________ This email has been scanned by the Destiny Email Security System. _______________ Save Trees Do Not print if not Necessary, I want to breathe air tomorrow. _______________ This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error, please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee, you should not disseminate, distribute or copy this email. Please notify the sender immediately by email if you have received this email by mistake and delete this email from your system. If you are not the intended recipient, you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. This email has been scanned by the Destiny Email Security System. _______________