back

Box niet ontvangen, bezorger levert aan vreemde buren

HELLOFRESH BENELUX Zuidpark – Spaklerweg 50-52 , Amsterdam

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. J.

aan: HELLOFRESH BENELUX

19/09/2021

Ik ben lid van Hello Fresh. Tussen 16.15 en 16.30 zou mijn box bezorgd worden op 18/09, echter is deze niet bezorgd. Ik kreeg op de app te zien dat het geleverd was. Ik heb toen tweemaal contact opgenomen met Hello Fresh. De telefoniste zegt dat de bezorger niet wist welke bus nummer van mij was aangezien ik dit niet op het afleveradres heb gezet (nummer stond wel op aflever adres) Maar goed als je een beetje verstand zou hebben zou je zien dat er namen staan op elke bus. En toch op een of andere manier heeft de bezorger besloten om aan te bellen bij iemand anders. Er is dus simpelweg niet geprobeerd de box goed te bezorgen. Daarbij komt ook dat mijn 3 buren niet willen toegeven wie de box heeft aangenomen. Ik heb ook niet aangegeven dat het bij de buren moest want ik was heel de dag thuis gebleven voor de box. Ik ken de buren ook niet en het is ook geen goede buurt om het aan vreemden te overhandigen. Ik vind dit onaanvaardbaar. Ik wist van niks en wil mijn tegoed terug.

Gewenst oplossing

  • Vervanging