back

Update, daarna defect

APPLE Rue Cainte Zithe 31-33, Luxembourg

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. S.

aan: APPLE

15/09/2021

Op 14/09/21 verrichtte ik de aanbevolen update op mijn Macbook Pro, macOS Big Sur 11.6. Nadien probleem met scherm, kleuren zoals op fotonegatief. Probeerde : macOS opnieuw te installeren De SMC van Mac opnieuw in te stellen Het NVRAM of PRAM van de Mac opnieuw in te stellen. Niets helpt. Zonder voorbarige conclusies te trekken vind ik het toch vreemd dat mij Mac nu plots problemen geeft.

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

APPLE

aan: J. S.

15/09/2021

Beste, Bedankt voor uw bericht aan Apple. U bent nu in contact gekomen met de afdeling die recente bestellingen van onze Apple Online Store behandelt. Aangezien uw vraag een kwestie is voor onze technische afdeling bij AppleCare, wil ik u voor de beste assistentie naar hen doorverwijzen. Deze afdeling kunt u via onze support pagina of via de telefoon bereiken: Supportpagina: s:support.apple.com/nl-nl/contact s:support.apple.com/nl-be/contact Telefonisch contact, maandag t/m zondag van 08.00 - 19.45: 0800 0201 581 (NL) 0800 80 407 (BE) Mijn collega's aldaar staan u graag te woord om uw vraag/opmerking te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Ingrid Apple Store Apple Distribution International On September 15, 2021 at 14:13:34 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be