Optimal Parking Control (OPC)

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. B.

aan: Optimal Parking Control (OPC)

15/09/2021

Beste, in juli 2021 hebben wij met het gezin enkele dagen in Knokke verbleven en daarbij hebben we 2 maal via het parkeerautomaat onze nummerplaat moeten ingeven om geldig te parkeren. We hebben een leasingwagen (en kennen de nummerplaat niet van buiten) en hebben helaas 2x een karakter omgedraaid, waardoor onze beide betalingen op een andere nummerplaat terechtkwamen. Na de vakantie kregen we 2 parkeer retributies (telkens 30 euro) wegens niet geldig parkeren. Ik heb dit betwist omdat we wel degelijk hebben betaald voor de parking. Na de betwisting kregen we de melding dat OPC de betalingen heeft ontvangen (ze hebben de typfout gezien), maar dat ze maar 1 keer de retributie willen kwijtschelden en dat ze dat geen 2 keer kunnen doen.

Gewenst oplossing

  • Annulatie retributie

Berichten (1)

Optimal Parking Control (OPC)

aan: S. B.

15/09/2021

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw mail. Om onze dienstverlening zo efficient en snel mogelijk te laten verlopen, behandelen we aanvragen voor parkeervergunningen en betwistingen/vragen omtrent retributies enkel via het e-loket. De link vindt u hier. Zorg ervoor dat u alle nodige documenten in uw aanvraag/betwisting oplaadt! Zo kunnen we u een vlotte service bieden! Indien u in de shop wil langskomen, dient u een afspraak te maken. Dat kan via deze link. Informatie over het parkeerbeleid en de werking van het e-loket vindt u op onze website: s:www.parkeren.be/knokke-heist. Met vriendelijke groeten, OPC Knokke-Heist Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Gelieve hier niet op te antwoorden.