back

Geen verbinding met mobiele data

Telenet Liersesteenweg 4, MECHELEN

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. S.

aan: Telenet

15/09/2021

Beste, ik heb via het account van mijn moeder bij telenet de diensten uitgebereid met een extra nummer, dit wordt verzonden met de post en daarvoor kreeg ik een mail om het nummer te activeren maar terwijl stuurden ze ook een mail om de 2 nummers die nu al in het telenet abonnement zitten te activeren wat een fout was van telenet maar sinds ze die mail op 15/09/2021 verstuurd hebben, is er geen mobiele data verbinding meer mogelijk op het toestel van mijn moeder en mij, ik heb hierover telenet gecontacteerd en ze geven toe dat ze een fout hebben gemaakt maar dit zou pas opgelost kunnen zijn op 16/09/2021 op het einde van de dag maar tot die tijd moeten we het doen zonder mobiele data verbinding op onze smartphone terwijl we een one up abonnement hebben bij telenet dat 162 euro per maand kost, voor die prijs zou je toch wat meer service verwachten maar telkens ze hun prijzen verhogen zakt de service en kwaliteit. Het laatste jaar zijn er geregeld problemen geweest met internet, digitale tv en ook al enige tijd met de bereikbaarheid van het netwerk, op sommige plaatsen is er geen ontvangst terwijl er wel verbinding is met 4G, op andere plaatsen valt de verbinding continu weg bij een telefoongesprek, ze zijn daarvan op de hoogte maar doen niks om het op te lossen.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding