back

MISNOEGD OVER REPARATIE WASMACHINE EN WACHTTIJDEN

MIELE Z. 5 Mollem 480, MOLLEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. V.

aan: MIELE

15/09/2021

Beste, KLANTNUMMER: 11052484 1.namen contact met miele voor herstellen wasmachine type W1914B NA DE OVERSTROMING VAN MAAND JULI. 2. AFSPRAAK 28/7 ONDER NR 1005749453; 3. herstelling gebeurd door technieker die aan mijn echtgenoot vraagt wat het probleem is en dus weet dat wasmachine in storing staat sinds overstroming. 4. technieker voert reparatie uit in de kelder terwijl mijn man boven in de bakkerij werkt. 5. mijn echtgenoot tekent werkbon CBE 011665 D op 28/7 af en technieker zegt dat er niets ergs aan de hand is. UW VROUW GEBRUIKT TEVEEL ZEEP OM TE WASSEN is zijn uitleg. 6. de volgende dag zetten wij machine met was aan en deze draait ong. een 1/2 programma en zet zich dan opnieuw in foutmelding. 7. we maken nieuwe afspraak bij MIELE en staan verstomd dat we opnieuw 2 weken moeten wachten. Dat is de periode waarin wij met verlof zijn en dus komt de nieuwe afspraak op 1/09 te staan. 8. Op 1/09 brijgen wij telefoon dat de technieker ziek is en er een andere datum moet voorzien worden. Groot is onze verbazing dat we opnieuw 2 WEKEN MOETEN WACHTEN VOOR EEN NIEUWE AFSPRAAK, dus 1/2 september. 9. ondertussen zitten we bijna 2 MAAND ZONDER WASMACHINE !!!??? 10. Ten einde raad spreek ik hierover met een klant van onze bakkerij ( vroeger technicus van huishoudtoestellen) . DE man is zo vriendelijk om te komen kijken naar onze machine. 11. Groot is zijn verbazing als hij hoort en ziet dat de technicus de MACHINE BOVENAAN HEEFT OPENGEDAAN WETENDE DAT DE KLACHT AAN DE OVERSTROMING TE WIJTEN IS. 12. Mijn,klant legt de machine onderaan open . Daar zien we het volgende: * er zit onderaan een sensor net om de machine tegen wateroverlast te beschermen . * er staat enkele centimeters water in de machine waardoor de sensor in werking is getreden en zodoende de machine in foutmelding zet, wat uiteraard de bedoeling is van zo een sensor. * mijn klant droogt het water op en droogt de sensor. * doet de machine dicht en wonder boven wonder: DE MACHINE DRAAIT NORMAAL.... ONZE CONCLUSIE: Wij kunnen moeilijk begrijpen dat uw techniekers niet op de hoogte zijn van deze sensors in sommige miele wasmachines. Ofwel had de man die dag echt een BAD DAY of gewoon geen zin om de machine onderaan open te leggen? Wij waren een makkkelijk slachtoffer: we konden niet bij de reparateur blijven omdat we zelf aan het werk waren ... Nog dit: telkens 2 weken wachten voor een nieuwe intereventie is echt niet redelijk. Had de man zijn werk naar behoren gedaan , dan hadden wij eind juli opnieuw kunnen wassen. Wat betreft een zieke technieker vinden wij het onbetaamd dat de wachttijd opnieuw 2 weken duurt. Interne problemen kunnen toch niet doorgeschoven worden naar de klant? Miele machinens zijn top maar SERVICE NA VERKOOP EN REPARATIES ZIJN ONDERMAATS . JAMMER... wIJ VINDEN HET DAN OOK NIET NORMAAL OM EEN FACTUUR TE BETALEN VOOR SLECHTE REPARATIE EN BOVENDIEN ,EN VOORAL, VOOR EEN FOUTE INSCHATTING VAN DIE MAN. EIGENLIJK WERD ER TOEN HELEMAAL NIKS GEREPAREERD , TOCH? ALS JE EEN BEEN BREEKT,OPEREREN ZE DAN JE ARM? Nathalie

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

MIELE

aan: N. V.

17/09/2021

Geachte, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij gaan het bezoek van onze techncius CBE011665D volledig crediteren voor een bedrag van Eur137,65. Vriendelijke groeten, Stéphanie Service Business Support S.A. MIELE N.V. Z.5. Mollem 480 - 1730 Mollem www.miele.be Consumer 02 451 1616 Dealer 02 451 1500 Professional 02 451 1540