back

Stopzetten verzending door Bpost wegens onleesbare barcode

bpost Muntcentrum, Brussel

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. L.

aan: bpost

15/09/2021

Beste, Op 7-9-2021 is een pakje vanuit Frankrijk via Colissimo (La poste) naar mij verzonden.Aan de Belgische grens overgedragen aan Bpost en zij zeggen dat de barcode onleesbaar is en dus het pakje niet kunnen verzenden.Nochtans kreeg ik eerst een email dat op13-9 het pakje geleverd zou worden.In het plaatselijk postkantoor was er ook niet veel hulp,met een telefoonnummer 02/278 50 37 om problemen te melden en een uitprint van de E-Tracker was het voor hen afgehandeld.Op het telefoonnummer kreeg ik alleen te horen wat op de gekregen uitprint stond en dat ik contact moest opnemen met de leverancier.Op mijn vraag of ze het pakje niet naar het kantoor van mijn woonplaats konden verzenden was dat onmogelijk, zij hadden al mijn gegevens maar omdat een barcode zogezegd onleesbaar is ben ik mijn pakje en geld kwijt.Dit is echt een klantonvriendelijke en kwalijke manier van werken.Je moet wel betalen voor hun diensten maar voor de rest "trek je plan". Mvg

Gewenst oplossing

  • Dat mijn pakje alsnog geleverd word

Berichten (1)

bpost

aan: J. L.

16/09/2021

1-38109922106 Beste klant, Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost. Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier. Met vriendelijke groeten, Klara C. Bpost Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles [THREAD ID:1-HIAFUQQ]