back

Problemen met het cash storten belfius

Belfius Bank Karel Rogierplein 11, Sint-Josse-Ten-Noode
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. H.

aan: Belfius Bank

06/09/2021

Beste, ongeveer een maand terug wil ik cash storten aan de cashautomaat van belfius te ekeren. Toen melde het toestel dat er een fout was opgetreden en dat ik van 920 euro 1 briefje van 50€ weer kreeg en de rest van de briefjes hield hij in bewaaring .ik heb al zelf gebeld met het kantoor te ekeren ....zij weren van de fout maar kunnen er zelf niets aan doen . We kregen een mailadres en hebben daar ook onze zeg naartoe gestuurd .. Maar heleaas ik krijg er geen respons tot opheden op. Dus mijn vraag is waar zijn Mijn centen . Mvg

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 870,00

Berichten (3)

Doorgestuurd naar onze advocaten 13 september 2021

V. H.

aan: Test Aankoop

13/09/2021
Dit antwoord is privé

Belfius Bank

aan: V. H.

13/09/2021

Geachte mevrouw Geachte heer Bedankt voor uw mail. We beantwoorden uw bericht zo snel mogelijk. Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Gelieve daarom niet te antwoorden op dit bericht. Voor bijkomende vragen en opmerkingen kunt u bij ons terecht op het mailadres: complaints@belfius.be Met vriendelijke groeten Dienst Klachtenbeheer Belfius Bank en Verzekeringen Chère Madame Cher Monsieur Merci pour votre courriel Nous répondrons à votre message dans les plus brefs délais. Il s'agit d'un accusé de réception automatique. Veuillez ne pas répondre à ce message. Pour toute question ou commentaire supplémentaire, veuillez nous contacter à l'adresse électronique complaints@belfius.be Bien à vous Service de gestion des plaintes Belfius Banque et assurance Sehr geehrte Dame, Sehr geehrter Herr, herzlichen Dank für Ihre E-Mail. Wir beantworten Ihre Nachricht so schnell wie möglich. Dies ist eine automatische Empfangsbestätigung. Beantworten Sie diese Mitteilung also bitte nicht. Zusätzliche Fragen und Anmerkungen können Sie an folgende E-Mail-Adresse richten: complaints@belfius.be Mit freundlichen Grüßen Dienst Beschwerdenverwaltung Belfius Bank und Versicherungen Dear Madam, Dear Sir, Thank you for your email. We shall send you our answer as soon as possible. This is an automatic acknowledgment of receipt. Please do not reply to this message. For any additional queries and remarks, please mail to: complaints@belfius.be Best regards Complaints department Belfius Bank an ----------------------------------------------- :www.belfius.be/maildisclaimer.htm -----------------------------------------------

Belfius Bank

aan: V. H.

14/09/2021

Beste De klager heeft geen enkele actieve rol op de betrokken rekening. Gezien de privacy van onze klanten voor de Bank uiterst belangrijk is, zal u begrijpen dat indien u bepaalde transacties wenst te laten onderzoeken, iemand met een rol op de rekening de bank hierover dient aan te schrijven. We zullen rechtstreeks aan onze klant antwoorden. Kan u de klacht verwijderen van uw platform? Vriendelijke groeten Klachtenbeheer ======================================================= This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector. ----------------------------------------------- :www.belfius.be/maildisclaimer.htm -----------------------------------------------