back

Bestelling nog steeds niet aangekomen

C&A Webshop Postfach 210 110, Dorsten
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. M.

aan: C&A Webshop

26/08/2021

Beste ik bestelde voor 94.28 euro op c&a online. 12 augustus kreeg ik een verzendbevestiging. Deze zou in de winkel aankomen. Reeds heb ik enkele keren al contact opgenomen met c&a online shop. Zij weten niet waar mijn pakket is en ze kunnen er niks aan doen buiten dan de bestelling annuleren en terug te betalen. Dit is een bestelling van 5 augustus. We zijn 26 augustus. 21 dagen later heb ik dus nog steeds de spullen niet waarvoor ik betaald heb. En vind het niet kunnen dat ik het maar moet doen met de terugbetaling alleen. Hier wil ik dus zeer zeker voor gecompenseerd worden. Alsook waren niet alle artikelen beschikbaar en zou er rond de 3.5 euro terug betaald worden. Zelfs deze heb ik nog steeds niet terug gekregen. Dus geen geld terug voor niet beschikbare artikel en voor de rest niet mijn pakket aangekregen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 94,28
  • Schadevergoeding
  • Compensatie en terugbetaling

Berichten (4)

C&A Webshop

aan: S. M.

26/08/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail. Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden.We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Zug/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Christoph Hammer

C&A Webshop

aan: S. M.

27/08/2021

Bedankt voor je bericht Beste Steffi, Hartelijk dank voor uw informatie. Helaas kon onze pakketbezorgdienst uw bestelling van door problemen in de logistiek niet verwerken. Uw bestelling kon daardoor niet geleverd worden en werd automatisch weer als retourzending behandeld. Wij vinden dit heel vervelend. Natuurlijk zullen wij het resterende bedrag direct restitueren. Houdt u er rekening mee dat het 8 tot 10 werkdagen (maandag - vrijdag) kan duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven. Als u de artikelen nog steeds wilt ontvangen, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op www.c-a.com. Wij hebben een tegoedbon voor u gemaakt. Uw persoonlijke code is: C00D-T9G8--916N-ONAS Deze is geldig t/m 31 dec. 2021. Houd er rekening mee dat de minimale bestelwaarde van de CandA online shop van 19,00 Eur moet worden bereikt na het inwisselen van de coupon. Deze code kan slechts eenmalig worden ingewisseld en kan niet met andere tegoedbonnen of kortingsacties worden gecombineerd. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft en verheugen ons erop, u binnenkort weer in de CandA Online Shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groetenUw CandA Online Shop Petra UW MENING IS BELANGRIJK Deel uw mening in een korte vragenlijst en help ons onze service te verbeteren. Deelnemen aan de enquete Contact 02 412 72 30* (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW-ID-nummer: BE0634.993.969De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofdkantoor: Zug/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer

S. M.

aan: C&A Webshop

27/08/2021

Beste. Gezien dit nu al van bijna 1 maand geleden is. Wil ik da geld ASAP terug. En niet in 10 werkdagen!. Dat betekend 10 september. Mijn bestelling is van 5 augustus!. Dus ik wil dit asap terug. Zowel 94.28 euro. Gezien het geld van de niet beschikbare items ook nog steeds niet terug betaald was!!

C&A Webshop

aan: S. M.

27/08/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail. Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden.We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Zug/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Christoph Hammer