back

Foutieve verwerking retourzending

Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. V.

aan: ZALANDO

22/08/2021

Beste, mijn dochter Kiani Van der Jeught bestelde drie stuks kleding bij Zalando. Twee stuks heeft zij in één en dezelfde doos retour gestuurd naar Zalando. Zalando heeft slechts één stuk als retour verwerkt, voor het tweede retour gestuurde stuk krijgt zij aanmaningen. Als het ene stuk is aangekomen, dan moet het andere kledingstuk ook zijn aangekomen. Deze week heeft zij zelfs via incasso bureau Infoscore een ingebrekestelling gekregen. Mijn dochter en ikzelf hebben meerdere mails gestuurd naar Zalando, doch zij hebben NOOIT gereageerd op onze mails! Ik heb in naam van mijn dochter een klacht aangemaakt bij Infoscore. Tevens vragen wij jullie hulp om deze onrechtmatige aanmaningen te stoppen! Vriendelijke groeten, Filip Van der Jeught (vader van Kiani Van der Jeught)

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (3)

Doorgestuurd naar onze advocaten 19 september 2021

F. V.

aan: Test Aankoop

19/09/2021
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: F. V.

22/09/2021
Dit antwoord is privé

F. V.

aan: Test Aankoop

24/09/2021
Dit antwoord is privé