afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. B.

aan: ZALANDO

17/08/2021

Beste, ik wil al een tijdje goederen bestellen bij Zalando, maar kan enkel kiezen tussen de betaalwijze "overschrijving vooraf", ik heb geen enkele andere mogelijkheid. Ik heb al ettelijke malen contact gehad met hun klantendienst (alles behalve vriendelijk), die daar niets kunnen aan veranderen. Dat dit het systeem is en dat het ooit wel eens weer zal veranderen. Bij het laatste telefonisch contact werd de hoorn zelf dichtgegooid! Dit was voor mij de druppel. Het enig wat ik vraag is waarom ik enkel deze betaalwijze kan kiezen, terwijl ik in het verleden wel andere mogelijkheden had. Dit duurt nu al jaren. Dus heb ik dan maar geprobeerd om mijn account te verwijderen en een nieuw aan te maken . Ongelofelijk maar dan heb je weer keuze tussen alle betaalwijzen. Wat me ook ergerde is dat ze op dit moment reclame maken dat je bij Zalando om goederen aan te kopen waarbij je keuze van betaalwijze hebt. Goed, voor mij is het duidelijk dat ik daar niets meer aankoop! Maar ik hoop voor anderen in de toekomst dat dit probleem misschien wel kan aangepakt worden.

Gewenst oplossing

  • blijvende keuze van betaalwijze, zoniet tenmiste een argument hiervoor

Berichten (1)

S. B.

aan: ZALANDO

03/09/2021

Skip to main content Terugbetaalwijze ZALANDO JE KLACHT: SAARTJE B aan: ZALANDO 17/08/2021 Beste, ik wil al een tijdje goederen bestellen bij Zalando, maar kan enkel kiezen tussen de betaalwijze "overschrijving vooraf", ik heb geen enkele andere mogelijkheid. Ik heb al ettelijke malen contact gehad met hun klantendienst (alles behalve vriendelijk), die daar niets kunnen aan veranderen. Dat dit het systeem is en dat het ooit wel eens weer zal veranderen. Bij het laatste telefonisch contact werd de hoorn zelf dichtgegooid! Dit was voor mij de druppel. Het enig wat ik vraag is waarom ik enkel deze betaalwijze kan kiezen, terwijl ik in het verleden wel andere mogelijkheden had. Dit duurt nu al jaren. Dus heb ik dan maar geprobeerd om mijn account te verwijderen en een nieuw aan te maken . Ongelofelijk maar dan heb je weer keuze tussen alle betaalwijzen. Wat me ook ergerde is dat ze op dit moment reclame maken dat je bij Zalando om goederen aan te kopen waarbij je keuze van betaalwijze hebt. Goed, voor mij is het duidelijk dat ik daar niets meer aankoop! Maar ik hoop voor anderen in de toekomst dat dit probleem misschien wel kan aangepakt worden. Gewenst oplossing: blijvende keuze van betaalwijze, zoniet tenmiste een argument hiervoor Bijgevoegd(e) document(en) Beste.pdf Toon minder Antwoorden aan: ZALANDO Typ hier je bericht Helaas Nog steeds geen antwoord ontvangen? Het duurt al 17 days... De bedrijven antwoorden gemiddeld binnen 8 days. Heb je hulp nodig bij het oplossen van je klacht? Indien ik geen antwoord ontvang dan zal ik contact opnemen met de advocaten van testaankoop