back

problemen met terugbetaling zalando

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. M.

aan: ZALANDO

11/08/2021

Beste Ik bestelde en retourneerde tal van artikelen bij zalando. Ik heb tal van mails gestuurd om het probleem op te lossen. De laatste mail die ik kreeg was dat het bij een incassobureau zit en ik het dus maar zelf moet oplossen. Ik heb bewijzen van alle betalingen. In mijn account staat alles wel degelijk als geretourneerd weergegeven, maar ik heb nog geen cent teruggekregen. Het gaat maar liefst om een bedrag van 457.14 euro. Ik heb van alles bewijzen maar het lukt met niet een pdf-bestand te uploaden. Hij geeft telkens een fout aan. Bovendien heb ik al viermaal om bepaalde retourlabels gevraagd en krijg ik steeds de verkeerd waardoor ik mijn artikelen maar niet kan terugzenden. Ik ben echt verbouwereerd. Ik betaal alles netjes op tijd, en mag dan zelf nog een oplossing zoeken. Dit is toch ongehoord? Zo behandel je een goede klant niet. Ik hoop via jullie een oplossing te vinden. Uiteraard zal ik ook het incassobureau contacteren. MVG, Ann Meirlaen

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 457,14

Berichten (1)

A. M.

aan: ZALANDO

29/08/2021

Nog steeds geen antwoord. Verdere stappen blijken nodig. De advocaten van testaankoop zullen hun werk doen. En verwijs me niet naar alektum. Die kregen een volledig overzicht met alle bewijzen en ik krijg ook van hen geen antwoord.