back

problemen terugbetaling C@A

C&A Webshop Postfach 210 110, Dorsten
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. E.

aan: C&A Webshop

11/08/2021

Laatste tijd veel problemen met C@A. Late leveringen + bestelde artikelen zijn ineens uitverkocht. Terugbetalingen (van uitverkochte prod.) worden niet uitgevoerd (bijna 2 maanden). Reactie op klachtenmail is steeds hetzelfde: gegevens doorgestuurd naar financ.afd. + geduld uitoefenen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 62,92
  • terugbetaling

Berichten (1)

C&A Webshop

aan: G. E.

11/08/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail. Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden.We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Zug/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Christoph Hammer