back

Problemen met terugbetaling

C&A Webshop Postfach 210 110, Dorsten
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. C.

aan: C&A Webshop

05/08/2021

Beste, Op 24/06/2021 om 06:57 uur bestelde ik een jeansbroek artikel 2125708 t.w.v. 39,99€ Op 08/07/2021 ontving ik een mail dat dit artikel was uitverkocht en mijn betaling per direct teruggestort zou worden. Op 18/07/2021 diende ik een eerste klacht in dat het bedrag nog niet terug was gestort. Op 19/07/2021 ontving ik antwoord dat er 8 a 10 werkdagen gerekend moesten worden vanaf de datum van uw bericht zijnde 08/07/2021. Op 28/07/2021 diende ik een tweede klacht in dat het bedrag na 15 werkdagen of 20 kalenderdagen nog niet op mijn rekening stond. Op 30/07/2021 Kreeg ik antwoord dat het naar de betreffende afdeling was doorgemaild en ik bij antwoord direct per mail zou worden geïnformeerd. D.d. 05/08/2021 staat het bedrag nog steeds niet op mijn rekening terwijl de wettelijke termijn van 14 dagen reeds lang overschreden is. Ook geen reactie meer ontvangen van C&A.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 39,99

Berichten (3)

C&A Webshop

aan: B. C.

05/08/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail. Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden.We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Zug/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Christoph Hammer

B. C.

aan: C&A Webshop

14/08/2021

Beste, ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Voor een items op 24/6 gekocht en door jullie zelf geannuleerd wegens te koop aangeboden terwijl het niet op stock was. Kwestie reclame en klantenservice kan dit wel tellen.

C&A Webshop

aan: B. C.

14/08/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail. Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden.We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Zug/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Christoph Hammer