back

TOESTEL + ABONNEMENT

TV VLAANDEREN Postbus 12250, ZAVENTEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: TV VLAANDEREN

29/07/2021

Beste, We kochten op 02.04.2019 een TVV-ontvanger bij Muyshondt te Bornem. Bij de installatie in Frankrijk bleek de ontvanger niet te werken. Dit werd bevestigd door 2 (twee) techniekers ter plaatse. We hadden 1 maand Vakantieabo genomen voor juli 2019. Geen factuur gekregen voor de activering. Hebben contact opgenomen met TVV over de niet-werking van de ontvanger. hebben na een paar weken onaangekondigd een vervangtoestel gekregen, wat we door corona nog niet geïnstalleerd hebben. (augustus 2019). De 29,95 eur werd aangeboden per domiciliêring. hebben NUL minuten plezier gehad van TVV. Na vele telefoons en mails: NUL resultaat. In oktober hen schriftelijk in gebreke gesteld over de niet-werking van het toestel. Van in het begin werd onze telefoon geblokkeerd en kwamen we terecht bij INTRUM Incassobureau. We kunnen de klantendienst van TVV niet meer contacteren. Ook inloggen met ons klantennummer gaat niet, zodat we ook niet kunnen betalen, mochten ze nog eenopenstaande schuld kunnen bewijzen. Intrum heeft verscheidene malen aan TVV laten weten dat bij hen het dossier afgesloten is omdat de activeringskosten van 29,95 eur betaald werden. TVV houdt vol dat er nog schulden openstaan maar kunnen dit niet bewijzen. Ze geven wel toe dat de 29,95 eur betaald zijn, maar dat er nog "dossierkosten" openstaan bij Intrum, Intrum heeft voor de zoveelste keer hen en ons gemaild dat er bij hen niets meer openstaat. Bij TVV houden ze voet bij stuk en moeten we nog "iets" betalen. De situatie zit muurvast. Ze doen alsof we van slechte wil zijn. We hebben in totaal al voor 450 EUR aan kosten gemaakt en hebben nog NUL resultaat (geen seconde tv kunnen kijken en veel miserie en onmacht ondervonden. Het komt heel raar over dat als iemand klant wil worden, hij op deze manier wordt behandeld. Onze vraag is : kunnen jullie de deblokkering vragen zodat de activering kan gebeuren? Waarvoor dank. Gewenst oplossing activering zodat we tv kunnen kijken Toon minder Defecte ontvanger TVV + abonnement Jullie lezen blijkbaar het volledige dossier niet! Elke medewerker van jullie callcenter komt met dezelfde ONGEGRONDE opmerking af: DAT Wij NIET BETAALD HEBBEN! Het dossier nr. 26126708 bij INTRUM is een afgesloten dossier sinds FEBRUARI 2020!!! meermaals per mail de brief van INTRUM als bewijs dat ons dossier werd afgesloten naar jullie verstuurd: KENNY IS ALS ENIGE NOG EEN BEETJE OP DE HOOGTE maar de rest wil niet luisteren en legt het probleem bij ons. De fout bij ons leggen, daar zijn jullie meesters in, maar het probleem oplossen, ho maar! Is de telefoon ondertussen al geactiveerd zodat we jullie kunnen bellen? KLANTENSERVICE IS EEN LOOS BEGRIP VOOR JULLIE! Een schande voor de sector en de maatschappij! Misschien moeten we een deurwaarder naar jullie sturen? Wij kennen er een! U antwoordt meermaals dat we kunnen bellen naar uw klantendienst. Mag ik u erop wijzen dat u niet bereikbaar bent op het telefoonnummer 027902790 en het nr. van de klantendienst omdat jullie dit voor ons blokkeren. Wij worden dadelijk naar Intrum doorverwezen. Wij kunnen u enkel via mail bereiken, telkens een andere persoon die NIET OP DE HOOGTE IS!!! Wat een service. Inloggen kan ook niet, want ons klantennummer is ook geblokkeerd. Wij wachten al sinds oktober 2019 op antwoord. Ondanks de meegestuurde aangetekende brief en de naar u gemailde briefwisseling met Intrum die bevestigt dat ons dossier werd afgesloten omdat alle betalingen gedaan werden (3 mails tenminste van Intrum naar jullie!). Hoelang gaan jullie ons nog aan het lijntje houden? Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant, Wij hebben je mail met referentienummer TVV-145291 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen. Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden. Vriendelijke groeten, TV VLAANDEREN klantendienst VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.be Algemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen 2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1 Jullie lezen blijkbaar het volledige dossier niet! Elke medewerker van jullie callcenter komt met dezelfde ONGEGRONDE opmerking af: DAT Wij NIET BETAALD HEBBEN! Het dossier nr. 26126708 bij INTRUM is een afgesloten dossier sinds FEBRUARI 2020!!! meermaals per mail de brief van INTRUM als bewijs dat ons dossier werd afgesloten naar jullie verstuurd: KENNY IS ALS ENIGE NOG EEN BEETJE OP DE HOOGTE maar de rest wil niet luisteren en legt het probleem bij ons. De fout bij ons leggen, daar zijn jullie meesters in, maar het probleem oplossen, ho maar! Is de telefoon ondertussen al geactiveerd zodat we jullie kunnen bellen? KLANTENSERVICE IS EEN LOOS BEGRIP VOOR JULLIE! Een schande voor de sector en de maatschappij! Misschien moeten we een deurwaarder naar jullie sturen? Wij kennen er een! Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant, Wij hebben je mail met referentienummer TVV-145327 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen. Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden. Vriendelijke groeten, TV VLAANDEREN klantendienst VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.be Algemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen 2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1 HUN ANTWOORD IS ALTIJD HETZELFDE/ ZIE HIERBOVEN

Gewenst oplossing

  • ACTIVERING VAN ONZE ONTVANGER + schadevergoeding voor de miserie die we al maanden moeten doorstaan

Berichten (1)

TV VLAANDEREN

aan: L. D.

29/07/2021

Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant, Wij hebben je mail met referentienummer TVV-145550 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen. Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden. Vriendelijke groeten, TV VLAANDEREN klantendienst VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.be Algemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen 2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1