back

Dichtmaken gat in trottoir

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. P.

aan: PROXIMUS

26/07/2021

Proximus is 3 weken geleden een installatie komen uitvoeren waar ze een gat in mijn trottoir gemaakt hebben en na 3 weken van mailen bellen is er nog altijd geen actie ondernomen, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

PROXIMUS

aan: K. P.

26/07/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192978978349] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality