back

Problemen met facturen

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: PROXIMUS

26/07/2021

Beste, Wij zijn van 3/6/21 t.e.m 15/6/21 wij jullie klant geweest. Wij hebben die dag internet en tv laten stop zetten in de winkel(waar ook onze modem en decoder gehouden werd) omdat wij niet kregen wat ons beloofd was. Wij zouden minimum 80 mbps krijgen waarvan wij nog geen 8 mbps hadden. Wij hebben een aantal keren met de klantendienst contact gehad die een technieker stuurde. Nooit werd dit opgelost waardoor wij dus op 15/6/21 terug zijn overgegaan naar Telenet. Nu is dit niet meteen afgesloten en heeft internet en tv nog tot midden juli 21 doorgelopen. Dit staat ook bij op onze facturen. Inmiddels zijn deze opgelopen tot meer dan €300. Wij vragen jullie om een nieuw factuur te maken met enkel de verbruikte 12 dagen en niet de ganse periode die we niet verbruikt hebben. Met vriendelijke groeten.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (2)

PROXIMUS

aan: J. V.

26/07/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192978969567] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: J. V.

29/07/2021

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uur tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Om u zo spoeddig mogelijk te helpen, wens ik u alvast te bevestigen dat de creditnota is opgemaakt. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192979089282] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality