PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: PROXIMUS

26/07/2021

Ik nam vandaag contact op met Proximus omdat mijn mama volgende week verhuist, dit weten wij pas net. In het appartement zijn alle aansluitingen reeds aanwezig om de toestellen die mijn mama reeds heeft te installeren. Echter VERPLICHT Proximus ons nu om een installateur te laten langskomen (dit kost maar liefst 59 euro!!!!) voor iets wat wij zelf kunnen. En mogen we nog eens een paar weken wachten tot ze eens tijd hebben ook!! Ik vind dit ronduit schandalig en pure geldklopperij. Als dit niet opgelost raakt stappen wij over naar orange.

Gewenst oplossing

  • Dat we zelf de toestellen kunnen installeren en Proximus deze gewoon overzet naar het nieuwe adres.

Berichten (1)

PROXIMUS

aan: J. D.

26/07/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192978967657] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality