back

Probleem met terugbetaling Belkrediet

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: PROXIMUS

18/07/2021

Op 24/04/2021 ben ik naar de Proximuswinkel in Dendermonde gegaan om een nieuwe sim-kaart voor mijn nieuw aangeschafte Iphone aan te vragen. Tevens wilde ik overschakelen naar een meer aangepast tariefplan voor dit toestel. Voorheen gebruikte ik een gewone GSM waarop nog een belkrediet stond van 53€. Ik kon dat saldo steeds opvragen door op GSM te bellen naar #121#. Bediende in Dendermonde heeft dat ook vastgesteld dat er nog een belkrediet op de kaart stond van 53€. Hij bevestigde mij dat dit in mindering zou gebracht worden op de rekeningen vanaf de 2de factuur. Op 9/05/2021 krijg ik een eerste factuur welk ik normaal heb betaald. Op 9/06/2021 krijg ik die 2de factuur ten bedrage van 23,99€. Van enige teruggave van belkrediet is hierin geen sprake! In Proximuswinkel Dendermonde verwijst men mij dat ik met contact opnemen met de facturatiedienst. Telefonisch contact genomen met facturatiedienst van Proximus, waar ik probleem uitlegde en waar een mevrouw aan de lijn erkende dat er dat belkrediet was. Enkele dagen later krijg ik kredietnota ten bedrage van 24,76€, en de melding dat ik factuur van 9/06/2021 niet moest betalen. Ik ben dan in de veronderstelling dat de rest zal geregeld worden met de volgende factuur. Op 15/07/2021 krijg ik een factuur ten bedragen van 23,72€. Van de restant van het oorspronkelijke belkrediet van 53€ geen sprake. Op 16/07/2021 opnieuw telefonisch contact opgenomen met facturatiedienst Proximus. De persoon welke ik dan aan de lijn heb zegt mij dat ze dat niet meer kunnen terugvinden van een belkrediet! Dus mijn nog resterend belkrediet van mijn vorig contract is zomaar in rook op gegaan Hoe is dat mogelijk in die digitale netwerk!!!!!!!!!!!

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (2)

PROXIMUS

aan: J. V.

19/07/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192978773578] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: J. V.

19/07/2021

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192978796286] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality