PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. D.

aan: PROXIMUS

18/07/2021

bij deze dien ik een protest in tegen huidige facturen van proximus Ik zit altijd tss de 120 en 160 euro door klantendienst hebben ze dingen geblokeerd en andere dingen geopent om meer mobiel internet te hebben voor mijn werk opeens krijg ik telefoon in 3800 euro rekening heb en veel verbruik heb niet tegenstaande in ongelimiteerd heb tot 35 gb in enbinnen eu er waren via telefoon mij beloftes gedaan om mij terug te bellen want ik ging van de enen naar de andere collega binnen proximus tot op heden heb ik geen mail nog telefoon ontvangen de rekeningen ik bewist krijg ik wel daarbij laten ik weten ik contract stop zet bij proximus daarop krijg ik ook geen mail of reactie Ik zal niet instaan voor deze facturen omdat dit ongehoord hoog is en ze allelei dingen aanpassen en vragen aan te passen en vervolgens niks laten horen

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (10)

PROXIMUS

aan: H. D.

19/07/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192978773438] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: H. D.

28/07/2021

Dag mijnheer, Nazicht van onze bestanden wijst uit dat er reedsmeerdere dossiers werden geopend via Proximus. U zal via deze weg verdere inlichtingen ontvangen. Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192979053256] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

H. D.

aan: PROXIMUS

28/07/2021

Geachte proximus is met de voeten aan spelen het klopt ik al iedere keer klacht via proximus heb ingediend na week of meer krijg ik mail terug met alle sorten onzin - klacht is behaldeld en afgehandeld - klant gaat in op voorstel en klacht afgehandeld - ect ect ik ben nog met geen 1 voorstel gekregen nog een voorstel goedgekeurd klantendienst bij hun word ik van de kast naar de muur gestuurd n beloftes te mailen of contact te zoeken doen ze het steeds niet dus ik ga verder met ombudsman en test aankoop de facturen zullen van mij kant niet betalld worden omdat het oplichting is verkeerde info aanklanten word gegeven daarbij zal ik bij alle instaties klacht neerleggenen alle corupondente openbaar zetten ik heb het zo zat je als klant van de kast naar de muur gestuurd word

PROXIMUS

aan: H. D.

29/07/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192979071369] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

H. D.

aan: PROXIMUS

15/08/2021

Geachte ik ben alleen via mail te bereiken Doordat ik geen nummer meer heb Wat gaat er gebeuren nu Want steeds geen nieuws Mvg

PROXIMUS

aan: H. D.

16/08/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192979542261] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: H. D.

19/08/2021

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven viamail. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192979657948] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

H. D.

aan: PROXIMUS

13/09/2021

Geachte een 3-4 tal weken heb ik op je mail gereageerd ivm met jullie voorstel ik heb tevens mijn oekrains nr en nederland nr doorgeven en tot op heden niks gehoord an jullie zolang jullie geen normale regeling treffen want laatste is ook met de klak naar gesslagen. zal er geen betaling zijn tevens heb ik gemeld in augustus ik heb contract met jullie opzeg en ook daar geen reactie op nog brief met de opzeg

PROXIMUS

aan: H. D.

13/09/2021

Beste klant, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192980384122] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: H. D.

13/09/2021

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via zijn mail. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192980393205] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality