back

betaald item wordt niet opgestuurd

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. G.

aan: Hunkemöller

13/07/2021

Beste, In april deed ik een online aankoop: - ik bestelde en betaalde online 2 BH's (Betaalref : 1406898270- 998640912) - ze pasten niet - ik ben naar filiaal Lommel gegaan om ze te ruilen: een zéér vriendelijke dame heeft me daar geholpen - Ik heb 2 nieuwe BH's besteld, deze zouden ook per post worden opgestuurd : 1 heb ik meteen daarna gekregen, maar ondertussen zoveel tijd later, wacht ik nog steeds op de 2de : Sport BH The Pro Level 3 SMOKE GREY in maat F90 ondertussen al ontelbare malen gebeld en gemaild naar de klantendienst : zoveel maanden laten nog steeds geen antwoord, geen reactie, helemaal niets. En het manco item dat ik al 4 maanden geleden betaalde, kreeg ik ook nog niet. Hunkemöller heeft mij daardoor veel tijdverlies , veel stress en frustratie bezorgd. Ik wil nu graag mijn besteld artikel eindelijk ontvangen, samen met een zeer grondige excuses en een compensatie voor hun nalatige houding tegenover een klant die al meer dan 30 jaar bij hen kocht. Mvg, MG

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging
  • excuses v h bedrijf , schadevergoeding en het ontbrekende artikel

Berichten (3)

Hunkemöller

aan: M. G.

13/07/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi , Thank you for your request. This is an automatic response to let you know what's going to happen from now on. We will try and respond to your email as quickly as possible, but this may take a little longer than you are use to. This is because we currently have to content with higher volumes due to the lockdown closing various stores. For a faster handling of your question, I would like to advise you to contact us via the live chat, Facebook Messenger or WhatsApp. When you do, please refer to the email with case number 01429941 and and we will help you quickly. We also recommend that you read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find answers to your questions. You can visit the page by clicking here. We wish you a very nice day. Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

Doorgestuurd naar onze advocaten 13 augustus 2021

M. G.

aan: Test Aankoop

13/08/2021
Dit antwoord is privé

Hunkemöller

aan: M. G.

13/08/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi , Thank you for your request. This is an automatic response to let you know what's going to happen from now on. We will try and respond to your email as quickly as possible, but this may take a little longer than you are use to. This is because we currently have to content with higher volumes due to the lockdown closing various stores. For a faster handling of your question, I would like to advise you to contact us via the live chat, Facebook Messenger or WhatsApp. When you do, please refer to the email with case number 01497777 and and we will help you quickly. We also recommend that you read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find answers to your questions. You can visit the page by clicking here. We wish you a very nice day. Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019