back

Levering van de bestelling

LEEN BAKKER BELGIE Antwerpsestraat 36, LIER
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. V.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

01/07/2021

Op 15 mei heeft mijn vrouw een Loungeset Almeria 4-delig incl. kussens besteld naar aanleiding van de voorjaar brochure van week 19/2021 van Leen Bakker. De set is bestemd voor een tehuis met personen met een beperking, die er naar uit kijken om deze te kunnen gebruiken. Op de website stond die dag dat de levertermijn 3 weken was. Bij de bestelling was het echter alleen maar mogelijk om de levering te krijgen op 3 juli. Na de betaling heeft mijn vrouw direct een vraag gesteld via het contactformulier om te checken waarom dat niet vroeger kon. 2 dagen nadien stond er op de website dat de levertermijn 6 weken was. Op de mail die verzonden was op 15 mei en bevestigd door Leen Bakker, heeft de firma nooit gereageerd. Op 25 juni heeft mijn vrouw Leen Bakker gebeld, en kreeg ze te horen dat er nog een tafel mankeerde. Zij heeft toen gevraagd om dan een partiële levering te doen, en zij bood ook aan op de tafel dan nadien in de winkel op te halen. De klantendienst informeerde haar dat ze het nodige ging doen. Op 30 juni kreeg zij echter de volgende mail : Helaas kunnen we uw bestelling met bestelnummer CO9362112228 niet leveren met een deel met nalevering. Uw bestelling wordt naar aanleiding hiervan geleverd op 07-08-2021. Wij vinden dit schandalig. We begrijpen dat er vertragingen zijn door corona, maar dit is klanten misleiden. Ondertussen hebben zij wel het geld geïncasseerd.

Gewenst oplossing

  • Levering in de week van 3 juli 2021