HP Hermeslaan 1A, DIEGEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. D.

aan: HP

22/06/2021

Beste, Via een tussenpersoon werd een HP PC met Azerty klavier besteld bij Coolblue. Na een technisch probleem met het scherm werd deze HP PC onder garantie teruggestuurd voor herstelling. Tussen verzending en ontvangst van de herstelde HP PC zat er een tijdspanne van zo'n 2 maand. Wat bleek? De herstelde PC had plots een Qwerty klavier gekregen. De foutieve vervanging van het klavier is toe te schrijven aan de hersteldienst, hierover is geen discussie mogelijk. Telefonisch wist men mij te melden dat, zodra de PC in het repair center is aangekomen een vervanging van een klavier op 1-2-3 geklaard is. Ik eis dan ook een prioritaire herstelling, waarbij ditmaal de herstelduur (tussen verzending en ontvangst van de herstelde PC maximaal 10 dagen bedraagt. Beter ware zelfs een on-site support. HP weigert dergelijke garantie te geven.

Gewenst oplossing

  • Herstelling