back

levering onvolledige zetel

LEEN BAKKER BELGIE Antwerpsestraat 36, LIER
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

a. S.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

19/06/2021

Beste Ik bestelde op 22/04/21 een zetel uit de collectie ‘tom’ dit gaat om een cognac kleurige chaise longue. Deze zou geleverd worden 18/06/21 tussen 8u - 10u. De levering vond plaats rond 8u30 maar dit was de helft van de zetel. Na vele telefoons met de klantenservice was ons gezegd dat we zeker thuis moesten blijven omdat het 2e deel van de zetel later in de middag geleverd zou worden. Ik ben een hele dag thuisgebleven, Ik ben hierdoor niet naar mijn werk kunnen gaan terwijl het 2e deel niet geleverd is op 18/06. Wij willen duidelijkheid over het ontbrekende stuk van onze zetel! En willen een compensatie voor al het ongemak dat deze fout teweeg heeft gebracht. Alvast bedankt voor de snelle oplossing Met vriendelijke groeten Anthony Smets

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Zo snel mogelijk mijn ontbrekende stuk zetel leveren