back

problemen met terugbetaling

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: Overstock Garden

17/06/2021

Beste, wij bestelden in april '21 tuinmeubelen onder bestelling 682331 + 682332. Gezien de gestelde levertermijn in zeer ruime mate werd overschreden beslisten wij de bestelling te annuleren. Dit werd door de firma aanvaard (annulatie bestelbonnen ticket n° 001.018/106040001 001.018/106040002) en volgens de verkoopsovereenkomst dient het reeds betaalde bedrag (2339 €) binnen de 10 dagen te worden terugbetaald. Dit is tot op heden nog steeds niet gedaan. Niettegenstaande diverse telefonische pogingen met de klantendienst om dit te regelen komt dit niet in orde. De klantendienst verwijst hiervoor naar de boekhouding die echter voor ons onbereikbaar blijkt (!?). Wij verwachten van de firma dat ze hun verkoopsovereenkomst naleven en onmiddellijk het reeds betaalde bedrag onmiddellijk aan ons terugbetalen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 2239,22

Berichten (3)

R. V.

aan: Overstock Garden

23/06/2021

Beste, gaan jullie hier nu eindelijk werk van maken ? Jullie werkwijze is ronduit crapuleus !!(geld van jullie klanten langdurig bijhouden zonder enige reden) Gelieve mijn centen nu onmiddelijk terug te storten. De nodige bestel- en annulatiebonnen werden al verschillende keren aan jullie doorgestuurd. Door jullie klantendienst werden eveneens al verschillende 'tickets' voor terugbetaling aangemaakt ! Ik ben dit nu kotsbeu !

Overstock Garden

aan: R. V.

01/07/2021

Geachte Heer Verschueren We hebben uw bericht goed ontvangen en wensen ons te excuseren voor het ongemak. Jammer dat uw bestelling geannuleerd werd. Terugbetalingen worden normaal gezien binnen een termijn van 12 - 15 werkdagen maximaal uitgevoerd. Spijtig genoeg is dit bij u niet zo het geval. De terugbetaling werd ondertussen doorgegeven aan onze dienst boekhouding en zal eersaags op uw rekening gestort worden. Met vriendelijke groet Customer Care

Overstock Garden

aan: R. V.

02/07/2021

Beste Meneer Verschueren, Bedankt voor uw bericht. We vinden het spijtig dat u uw bestelling heeft geannuleerd maar begrijpen dat de uitgestelde leverdatum niet evident is. Naar aanleiding van de annulatie van uw bestelbon werd uw bankrekeningnummer bezorgd aan de dienst boekhouding. Hierbij bevestigen we u dat u weldra de terugbetaling op uw bankrekening ontvangt. Met vriendelijke groeten, Petra D. Customer Care Overstock Home Overstock Garden Exterioo +32 (0)50 32 82 00 Foreestelaan 84, 9000 Gent beliving.be overstockhome.be overstockgarden.be exterioo.be