back

Probleem terugbetaling

BPOST BANK Markiesstraat 1, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. B.

aan: BPOST BANK

17/06/2021

Mijn Bpaid kaart, met nog een aanzienlijk saldo, verviel in december 2020. Door persoonlijke redenen heb ik de terugbetaling van dit saldo maar gevraagd eind 02/21 in mijn lokaal postkantoor. Er werd een papier (aanvraag tot terugbetaling saldo vervallen kaart)opgemaakt en samen met een kopie van mijn identiteitskaart doorgestuurd naar de desbetreffende dienst. Tevens leverde ik op dat moment mijn vervallen kaart in. In de loop van 2 maand werd dit nog 4 maal herhaald, telkens met het terug opstellen van een dossier. Midden mei zeiden ze in postkantoor dat ik zelf telefonisch contact moest opnemen met de Bpaid dienst in Brussel. Daar werd nog maar eens een dossier opgemaakt en moest ik voor de zoveelste maal een kopie van mijn ID doormailen en bankrekeningnummer doorgeven waar het bedrag moest opkomen. We zijn nu terug 1.5 maand verder en nog is dit niet in orde. Graag zou ik over mijn gespaarde geld kunnen beschikken. Met vriendelijke groeten, Mevr. Bissenbergen

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 5700,00

Berichten (1)

BPOST BANK

aan: M. B.

17/06/2021

Mevrouw, Mijnheer, bpost bank is bevoegd om al uw vragen en/of klachten te behandelen die betrekking hebben op onze bank- en verzekeringsproducten. Voor alle vragen die betrekking hebben op de postbedeling , pakketen of bpaidkaarten, dienen we u te verwijzen naar Bpost. U kan hen contacteren via het algemeen nummer 02 201 23 45 of via hun site www.bpost.be. Met vriendelijke groeten, De dienst kwaliteit bpost bank NV This e-mail, including any attachments, is confidential and may be legally privileged. If you are not the named or intended recipient, please inform bpost bank immediately and delete this e-mail. In such case, please note that any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. bpost bank does not accept any liability for the correct and complete transmission of the information, nor for any delay or interruption of the transmission, nor for damages arising from the use of or reliance on the information. Messages and attachments are scanned for all known viruses. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses. Always scan attachments before opening them.