back

Aanrekening restwaarde

Telenet Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. D.

aan: Telenet

17/06/2021

Beste op 30 april jl stapten we over naar een andere provider. Op 3 april kreeg ik een mail om de toestellen (modem en powerline) terug te zenden. Op 7 april vertrokken de toestellen richting telenet. Ondanks het feit dat alles binnen de 4 dagen vertrok, kregen we toch een factuur voor restwaarde van maar liefst 181.5 euro. Na enig opzoekingswerk blijkt echter dat deze enkel aangerekend wordt bij het niet tijdig of niet indienen van de toestellen. Ik meen hiermee toch in orde te zijn gezien alles binnen de week verstuurd werd. Met vriendelijke groeten Natasja De Schrijver

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

Telenet

aan: N. D.

22/06/2021

Klantennummer: 1125900218 Beste, Hiermee verwijzen wij naar het telefonisch contact op 22 juni 2021 (voicemail) en de e-mail die wij u verstuurd hebben naar aanleiding van deze klacht. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Telenet klantendienst --