back

Niet nakomen verwachtingen en foutieve communicatie

Voordeeldrogist.eu
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. D.

aan: Voordeeldrogist.eu

17/06/2021

Beste, In mijn eerste mail schreef ik op 11 juni: Ik heb vorige vrijdag op het nippertje nog een bestelling geplaatst voor 18 uur. Zoals mooi vermeld staat bij het artikel, zou ik dit de dag erna moeten ontvangen hebben. Helaas... Jullie actie "voor 18 uur besteld = morgen geleverd", zoals te zien op de screenshot, is dus allesbehalve realiteit. Om de particulier nog meer te overtuigen, is er zelfs een aftelklok om de producten tijdig te bestellen. Ik heb mijn bestelling geplaatst op een vrijdag, dus ofwel werken jullie bijgevolg met een pakjesdienst die levert op zaterdag, ofwel moet deze actie niet ingeschakeld zijn op vrijdag. (Zaterdag is voor vele mensen immers wel een werkdag). Daarnaast kwam ik nog twee tegenstrijdigheden tegen binnen het kwartier. Ten eerste kreeg ik een mail met de bevestiging van mijn bestelling. Daar stond dan te lezen dat bestellingen normaal gesproken binnen 3 werkdagen verwerkt en verzonden worden, dat is even schrikken als je net besteld hebt met de bovenvermelde actie... Daarna kreeg ik binnen het kwartier een mail met de vermelding dat mijn pakket al verzonden was. Even was er terug hoop, echter de track-and-trace link is tot op heden niet bruikbaar, wat wil zeggen dat Post.nl het pakje nog steeds niet in zijn bezit heeft... Ten tweede staat er vervolgens op jullie site te lezen dat voor 18 uur besteld niet gelijk is aan morgen in huis, maar gelijk zou staan aan vandaag verzonden. Ik moet vaststellen dat aan beide zaken niet voldaan is. Ik werk zelf voldoende met pakjesdiensten en weet maar al te goed hoe en met wie op zaterdag kan geleverd worden. Een actie aanbieden aan de particulier onder het mum "voor 18 uur besteld = morgen in huis", betekent dat de particulier vertrouwen moet hebben in jullie, en jullie er alles aan doen om dat waar te maken. Helaas ben ik teleurgesteld in hoe jullie deze actie niet (kunnen) nakomen. Ik hoop dat mijn bestelling heel snel aankomt, omdat ik dit heel snel nodig heb (lees: had). Hopend naar een eerlijkere communicatiestrategie naar alle particulieren toe op jullie website. In mijn tweede mail schreef ik: Aangezien de status van mijn bestelling ongewijzigd is, nog steeds geen leveringsaanduiding via post.nl, wil ik mijn bestelling annuleren. Jullie kunnen de verwachtingen jammer genoeg niet waarmaken. Zie ook onderstaande mail. Ik heb ondertussen ook op een andere manier de artikelen reeds aangekocht. Bij deze annulering, hoop ik dan ook op een spoedige terugbetaling. Alvast bedankt Ik heb op beide mails tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 29,94