back

Geen installatieverduidelijking in het Nederlands

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. P.

aan: PROXIMUS

16/06/2021

Beste, Mijn modem had het begeven en dus werd mij via de post een nieuw BBOX 3V+ bezorgd. Daar er verwacht wordt dat de klant zelf de installatie uitvoert, mag ik er toch vanuit gaan dat de veiligheidsinstructies in mijn moedertaal, gekend bij het bedrijf, worden bezorgd. Maar spijtig genoeg vond ik enkel "consignes de sécurité" terug in de leveringsdoos. Het kan toch niet dat in België niet eens standaard de drie landstalen worden gevoegd bij producten geleverd door een Belgisch bedrijf. Vandaar mijn klacht tegen het overtreden van de taalwetten.

Gewenst oplossing

  • Excuses en actie van Proximus om de taalwetten te respecteren.

Berichten (2)

PROXIMUS

aan: A. P.

17/06/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192977870745] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: A. P.

17/06/2021

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192977877042] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality