back

Permanente blokkering van mijn account

VINTED Zirmunu st. 70-701 , Vilnius

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: VINTED

11/06/2021

Beste Ik ben met mijn account al een hele tijd klant bij Vinted. Ik heb minstens 320 positieve reviews en heb nooit problemen gehad met kopers of verkopers. Met de klantendienst daarentegen, niets dan problemen. Bij ELKE vraag die ik tot nu toe heb gesteld worden mij eerst standaardberichten gestuurd en geeft men daarna aan dat men eigenlijk niet kan helpen. NIEMAND lijkt daar over enige kennis te beschikken. Wanneer ik een probleem uitleg of afbeeldingen doorstuur, worden deze nooit goed bekeken, en stellen ze daarna nog meermaals dezelfde vragen. Gisteren liep het echter de spuigaten uit. Ik had een aankoop gedaan, maar aangezien de verkoopster niet reageerde, wou ik deze annuleren. Ik vroeg hierbij hulp van de klantendienst, aangezien de verkoopster blijkbaar akkoord moet gaan met annulatie. Weer kreeg ik eerst een standaard antwoord en daarna een incapabele medewerker (Inga) die zei dat ze niets kon doen. Ik ben boos geworden en vroeg waarom zij niet wou helpen waarop zij me een waarschuwing gaf en mijn account tijdelijk blokkeerde. Ik zei hier niets meer op in de conversatie en dan besloot ze plots op zichzelf dat mijn account permanent geblokkeerd moet worden. Ik heb NOOIT problemen gehad met kopers en verkopers (320 perfecte reviews!) en plots misbruikt een gekrenkte medewerker dat ik de regels overtreed en haar beledigd heb en dat zij dus het recht heeft mij toegang tot Vinted te ontzeggen. Ik vraag meermaals naar de redenen, maar krijg steeds hetzelfde te horen van 2 andere medewerkers: Vita & Eva. Zij vinden het blijkbaar fijn om hun macht over de account toegang uit te spelen eten te misbruiken. Ik heb NOOIT de regels in die mate het reglement overtreden, zodat ik het verdien om zo onbeschoft en arrogant behandeld te worden en dat mijn account geblokkeerd moet worden. Deze klantendienst is echt beschamend en moet dringend een personeelsvervanging krijgen. Ik gebruik Vinted heel vaak voor kopen en verkopen, het is volkomen onprofessioneel dat door deze meisjes wordt bepaald dat dat stopt.

Gewenst oplossing

  • Herstel van mijn gebruikersaccount

Berichten (14)

VINTED

aan: S. V.

11/06/2021

Hello there, Thank you for contacting us. 🌷 Please send me the username of your account so that I could investigate further. Hope to hear from you soon!✍🏻 Regards, Ona Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

11/06/2021

Username = sarahvanderheyden

VINTED

aan: S. V.

12/06/2021

Hello, I hope you're keeping well. 🎀 We assume everything is fixed now. If otherwise, please contact us by creating a new support conversation: s:www.vinted.fr/help. Have a lovely day. Best wishes, Ona Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

12/06/2021

Beste Vinted Ik probeerde me aan te melden, maar alles is nog steeds geblokkeerd. Vriendelijke groeten Sarah Vanderheyden

S. V.

aan: VINTED

12/06/2021

Bijgevolg kan ik jullie ook niet contacteren via bovenstaande link.

VINTED

aan: S. V.

12/06/2021

Hello there, Thank you for contacting us. 🌷 Please send me the username of your account so that we can help further. Hope to hear from you soon!✍🏻 Regards, Ona Team Vinted

VINTED

aan: S. V.

12/06/2021

Hello, With this message, we confirm receipt of your e-mail. The response to your inquiry will be sent to your email address. Sincerely, Vytenis Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

12/06/2021

Ik heb geen e-mail van jullie ontvangen? En mijn account is nog steeds geblokkeerd... Met vriendelijke groeten Sarah Vanderheyden

VINTED

aan: S. V.

14/06/2021

Hello, I hope you're keeping well. 🎀 We assume everything is fixed now. If otherwise, please contact us by creating a new support conversation: s:www.vinted.fr/help. Have a lovely day. Best wishes, Ona Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

14/06/2021

Waarom sturen jullie me steeds dezelfde standaard berichten? Het werkt nog steeds niet... Ik ben nog steeds geblokkeerd en kan dus bijgevolg geen contact opnemen via jullie link... Ik blijf in afwachting 😕... Met vriendelijke groeten Sarah Vanderheyden

S. V.

aan: VINTED

14/06/2021

In bijlage bij vorig bericht. Een screenshot van wat ik nog steeds te zien krijg. Ik hoop dat die 3 dames ook een gepaste straf krijgen.

VINTED

aan: S. V.

14/06/2021

Hello Thanks for getting in touch. Could you please tell us the username of your account, so we can help you further? Jena Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

14/06/2021

Ik heb deze al 2 x gestuurd!! sarahvanderheyden

VINTED

aan: S. V.

14/06/2021

Hello there, This message confirms that we received your email. The answer to your request will be sent to the customer's email address. Best regards, Gabrielle Team Vinted