back

Een herberekening uit het niets

LUMINUS Rue du Marquis 1, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. L.

aan: LUMINUS

02/06/2021

Beste, Vorig jaar kreeg ik de afrekening slotfactuur van mijn verbruiken elektriciteit en gas Mits ik overstapte naar ander leverancier Kreeg geld terug Enkele dagen erna krijg ik een factuur van herberekening zonder duidelijke uitleg uit het niets Heb dan e-mail gestuurd met zolang de Facturatie niet correct wordt gebeurt ik geen betalingen kan uitvoeren Nu krijg ik een incasso op mijn dak en heb 10 dagen tijd om 1400€ te betalen

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

LUMINUS

aan: N. L.

07/06/2021

Beste Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een antwoord via e-mail op 07.06.2021 Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder. Vriendelijke groeten Luminus PS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.