back

Verplichte maandelijkse domiciliëring

TV VLAANDEREN Postbus 12250, ZAVENTEM
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. C.

aan: TV VLAANDEREN

01/06/2021

Beste, eind maart kreeg ik een brief van tv vlaanderen dat er een teveel betaald saldo op mijn abonnement gebeurd was. Ze hadden enkel via een antwoordstrook mijn bankrekeningnummer en handtekening nodig om het terug te betalen. Via de klantendienst heb ik ze mijn rekeningnummer online doorgegeven. Dit rekeningnummer is trouwens gedurende die 10+ jaren dat ik klant ben bij tv vlaanderen ongewijzigd. Blijkbaar had er iemand anders de foute referentie gebruikt en was dat jaarlijkse abonneegeld onterecht aan mijn account gedebiteerd. Nu, dat bedrag is dan opnieuw gecrediteerd, dus eind goed al goed denk je, maar nee. Ineens is het niet meer mogelijk om maandelijks een factuur te krijgen, maar zou dit enkel nog via domiciliëring kunnen. Of ik moet het volledige jaar ineens betalen. Volgens Nikki van de klantendienst doen ze dat niet, die maandelijkse facturen sturen. Waarop ik per foto bewijs dat ik hen de maandelijkse facturen van de laatste jaren kan bezorgen. Als antwoord krijg ik opnieuw dat ik maar 2 betalingsmogelijkheden heb : maandelijks per domiciliëring of jaarlijks per factuur. Volgens mij gaat tv vlaanderen hier zijn/haar boekje te buiten want nergens in de algemene voorwaarden staat dat er uitsluitend maandelijks kan betaald worden via domiciliëring. Een ontevreden trouwe klant.

Gewenst oplossing

  • Terug een maandelijkse factuur in de bus, desnoods digitaal per e-mail.

Berichten (2)

TV VLAANDEREN

aan: H. C.

01/06/2021

Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste klant, Wij hebben je mail met referentienummer TVV-131634 goed ontvangen en zullen je zo spoedig mogelijk een antwoord bezorgen. Je kan ook steeds op onze website, www.tv-vlaanderen.be, terecht om een antwoord op je vraag terug te vinden. Vriendelijke groeten, TV VLAANDEREN klantendienst VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.be Algemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen 2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1

TV VLAANDEREN

aan: H. C.

07/06/2021

Vragen Live TV Mijn TV VLAANDEREN Beste mevrouw, Beste meneer Bedankt voor jullie e-mail met als referentie CPTBE01284934-72 Nazicht van het account82702984 op naam van De Heer Cox geeft aan dat de klant in het verleden steeds maandelijks zijn abonnement betaalde via een aanrekening die hij mocht ontvangen. Dit is al een tijdje veranderd, de klant heeft nu enkel de mogelijkheid te betalen via een jaar aanrekening of kan zijn abonnement betalen via een maandelijkse domiciliering die wij telkens per maand aanbieden bij de klant zijn financiele instelling. Indien de klant hiermee akkoord gaat dan doen wij het nodige hiervoor. Graag verwachten wij hiervan een bevestiging. Mocht je hierover nog extra vragen of opmerkingen hebben, aarzel zeker niet contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 02 790 27 90. Dit kan alle dagen tussen 9u en 19u en op zaterdag tussen 10u en 17u. Of via onze online chat. Met vriendelijke groeten, Diederik Klantendienst TV VLAANDEREN VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA DOWNLOAD DE LIVE TV APP Adres: TV VLAANDEREN Postbus 12250 1930 Zaventem Contact: E-mail Tel: 02 790 2 790 www.tv-vlaanderen.be Algemene Voorwaarden beleid Veelgestelde vragen 2019 ® TV VLAANDEREN is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. Rue Albert Borschette 2 L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg B 148.073 Vestigingsvergunning n° 00143760/1