back

Willen niet leveren tegen geadverteerde rpijs

Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. G.

aan: IBOOD

27/05/2021

Ik gestelde gisteren een set KEF Speakers bij IBOOD Waanneer ik mijn winkelmandje wou afrekenen kreeg ik een foutmelding. Na contact met de klantendienst, zeiden ze dat ze niet meer konden leveren aan die prijs en dat ze ondertussen hadden aangepast. Ik heb gelukkig alle conversaties kunnen bewaren. Ik heb ze ondertussen aangekocht aan de nieuwe prijs en had graag een schadeveroeding. Ik heb de schermafdruk van de originele aankoopprijs in mijn winkelmand + de meeste conversaties bewaard. Kan ik jullie deze bezorgen?

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (6)

IBOOD

aan: H. G.

27/05/2021

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 210527-000160 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---002:000658:65296---]

IBOOD

aan: H. G.

27/05/2021

BesteTest-aankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail. De deal stond per abuis tweemaal op de website. Eenmaal helaas tegen een foutieve prijs, waardoor we die deal offline hebben moeten halen. De prijs bij de andere deal was wel correct. Het prijsverschil was dusdanig dat een vergissing aannemelijk is. De klant heeft hier ook uitleg over gehad. Klanten die tegen de foutieve prijs hebben kunnen bestellen hadden geluk, maar we kunnen nieuwe aankopen niet alsnog tegen de foutieve prijs blijven aanbieden. Ook kunnen we geen compensatie of schadevergoeding toekennen aan klanten die de correcte prijs betaald hebben. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Paul iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---002:000817:18167---]

H. G.

aan: IBOOD

27/05/2021

De advies verkoopprijs op verschillende andere sites is zonder korting rond 350€, dus de prijs van jullie zalen aan 199€ is niet uitzonderlijk Jullie adverteren met kortingen tot 56% op die speakers (zie bijlage) Ik zie dat jullie de adviesverkoopprijs hebben aangepast naar 800€, wat natuurlijk helemaal niet meer klopt. De prijs die jullie adverteerden (199€) was wel een aannemelijke prijs, gezien jullie kortingspolitiek Het gaat niet over een nieuwe aankoop, ik had al de bestelling geplaatst, kon enkel niet afrekenen Nogmaals, ik verwacht hierin een compensatie. De geadverteerde prijs, dient de prijs te zijn bij aankoop.

IBOOD

aan: H. G.

27/05/2021

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 210527-000232 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---002:000658:65296---]

Doorgestuurd naar onze advocaten 04 juni 2021

H. G.

aan: Test Aankoop

04/06/2021
Dit antwoord is privé

IBOOD

aan: H. G.

04/06/2021

BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Met dit automatische bericht willen we je laten weten dat we je vraag hebben ontvangen. We gaan ermee aan de slag en doen er alles aan om binnen 1 tot 2 werkdagen bij je terug te komen! Soms duurt dit iets langer in verband met drukte. Je casenummer is: 210604-000240 Op onze website vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Misschien zit hier je antwoord al tussen! Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Inloggen bij Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Service iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (NL: 020-6811388, BE: +32 2808 7810) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---002:000658:65291---]